30 august 2014

Un mesaj emotionant!

  Daca eu am avut nevoie de o gramada de articole, mai mult sau mai putin bogate in exprimare sau informatie, pentru a scrie despre o anumita stare de fapt, in care politicul isi da mana cu religia ca sa controleze lumea asta, iata ca sunt si altii care pe foarte scurt reusesc sa rezume acelasi lucru.
Ma rog, tonul nu'i prea...ortodox. Ba dimpotriva.
Insa adevarul e adevar, chiar si daca e spus foarte urat.

Iar cei vizati merita cu varf si indesat.

Sa va bucurati!  

 

2 comentarii:

  1. Uneori mai este nevoie si de astfel de limbaj , ca sa trezesti la realitate!..crezi ca Isus , cand le-a darâmat mesele, la templu a fost mai subtirel...

    ...crezi ca bagand cu forta religia in scoli , rezolvi problema moralitatii ?...mai ales cand cei care o predau , sunt patati cu totul..!...eu zic, ca omul daca are nevoie de Dumnezeu il va cauta in mod natural , nu prin cumetrie politica, si nu constrans de anumite evenimente sau in mod egoist , ghidat de cele mai multe ori de principiul : iti dau - imi dai !...iti cant , ma rog, platesc, etc...iar TU : sa nu care cumva sa nu ma mantui , ca ne-am dat dracului...

    In alta ordine de idei eu cred ca atunci cand te adresezi lui Dumnezeu si numai lui Dumnezeu, asa cum ”pretinde” religia, nu ar trebui sa existe scrieri si nici profesori de religie ..din simplu motiv ca Dumnezeu nu citeste !!!..dar ce sa-i faci daca pofta de suferinta , e pentru unii ceea ce e atractia câstigului @ interesul politic pentru altii...

    ...Bro , esti de acord ca gradul de adevar al unei religii , ar trebui stabilit in functie de cat de mult caz , face de diavol?.. si atunci de ce in conceptia crestina sa vezi lumina zilei , inseamna sa vezi catuse( pacatul originar)!?....

    RăspundețiȘtergere
  2. Isus cand le'a daramat mesele, le'a soptit suav : pui de naparca simpatica ce esti! - si a mangaiat popa pe cap.

    RăspundețiȘtergere