25 decembrie 2013

Proiectul Camelot.

 Daca pana acuma mi'am obisnuit cititorii cu un anumit gen de articole, in general foarte critice si demolatoare la adresa supei in care ne scaldam de vreo 5000 de ani de civilizatie, astazi voi face ceva nou si diferit.
Voi posta un filmulet de pe Youtube, pe care am sa va rog sa'l vizionati si pe urma, sa va exprimati impresiile cu privire la ce ati vazut. 

Si asta pt ca am convingerea ca implicarea Dvs. directa intr'o discutie constructiva, va va face un imens bine nu doar Dvs, dar si celor mai sfiosi, celor care le este teama sa spuna ceea ce cred, din cauza ca ar putea fi ridiculizati sau judecati de majoritate.

Daca vreti sa'mi cunoasteti parerea, si poate pt a va incuraja sa va exprimati liber, am sa va spun ca dincolo de orice consideratie metafizica, omul are datoria sa'si cunoasca realitatea. Fie cea interioara, fie cea care'l inconjoara. 
Stim prea bine ca marea majoritate a colegilor nostri de specie se scalda intr'o ignoranta, de multe ori sora cu prostia. 
Mai stim foarte bine si ca aceasta ignoranta sta la baza realitatii pe care ne'am construit'o la nivel individual sau ca specie. Si mai stim, pt cei care vad sau incep sa vada, ca directia spre care ne indreptam nu este cea corecta.
Ba din contra!...

Stiu si ca unii dintre cei care vor viziona filmul vor fi sceptici. Poate unii se vor grabi sa catalogheze, dupa vechea meteahna a omului, ceea ce nu cunoaste. Daca exista - si vor exista binevoitori, ii asigur ca nu sunt in ignoranta la randu'mi vis-a-vis de tot ceea ce insemna patologie si diferitele ei forme de manifestare,  asigurandu'va ca sunt deplin constient de provocarea la care va supun, si ca atare comentariile rauvoitoare ii rog sa si le autocenzureze.
Vreau sa merg mai departe de acestea, si asta impreuna cu voi.

De aceea, rog comentatorii sa isi exprime parerile semnate fie cu un pseudonim, fie cu propriul nume. As aprecia mult mai mult decat anonimatul...
Mentionez ca insultele, atacurile la persoana vor poposi in spam. 
Doresc ceva constructiv, nu distructiv.
 

Va multumesc si...curaj!


28 de comentarii:

  1. am vazut interviul cap-coada. e mult de discutat pe tema asta. spun acum doar atat: oamenii au fel de fel de experiente si asta nu ar trebui sa mai fie ceva ciudat. toate toate au un sens si oamenii refuza sa vada mai departe de nas, refuza sa creada ca exista si ceea ce ei nu pot vedea si auzi. cam la asta se reduce discernamantul multora dintre noi. spun asta pentru ca eu insami am trait o experienta deosebita la care au fost si alti martori. acei oameni au refuzat sa mai vorbeasca despre cele intamplate, iar eu daca am povestit mai apoi, nu am fost crezuta, mai mult, am fost luata in ras. doar un profesor a fost mai curajos si a spus: am venit prost si am plecat si mai prost.
    nu intelegem multe lucruri, asta nu inseamna ca ele nu exista, ca nu se intampla. daca am avea rabdare, intelepciune si vointa, am vedea ca lucrurile se leaga.
    stiu ca nu suntem singur in univers, iar daca am fost vizitati, imi imaginez ca sunt si oameni care au avut contact cu prezenta celorlalti. poate tocmai faptul ca voit ignoram lucrurile de genul asta, ne-a adus in situatia in care ne aflam. e mai comod, nu zic, sa stam in fotoliu si sa dam cu tifla, sa facem haz de unul si de altul, sa nu ne pese de ce e in jur si de ceea ce se intampla din cauza noastra, sa dam vina pe orice si oricine, sa gasim explicatii puerile, ca "asa trebuia sa fie", "asta e" , "asa e scris"...
    partea din oameni care nu poate fi manipulata este deja amortita bine.
    iar cu o floare, nu se va face primavara niciodata.
    stii, m-am intrebat adesea daca toate marile corporatii uneltesc pentru decimarea populatiei si pentru subjugarea ei in toate felurile, daca se urmareste distrugerea, otravirea pamantului, a apelor, a aerului, cine va ramane dupa noi ce va face, cum va trai si pentru cata vreme?...


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand iti multumesc ca ai raspuns pozitiv. Tare mi'e dintre cei multi care au citit articolul, sa nu ramai singura care si'a exprimat parerea... :(

      In primul rand am vrut sa var o controversa in mintea celui care citeste si vede materialul. Cred ca am reusit, devreme ce s'au speriat. :)
      As dori sa'i intreb pe care care citesc si nu comenteaza cat de ciudat li se pare sa creada asa ceva, in conditiile in care o umanitate intreaga crede intr'o fiinta suprema inteligenta si creatoare a tot, in ingeri cu 7 perechi de aripi, daca nu cumva ridicolul este in terenul lor.
      Le'as aminti ca in istorie au fost consemnate de multe ori fenomene inexplicabile, in diverse culturi.
      Chiar in cartea de capatai a crestinilor, Biblia, sa ne amintim ca Ilie a fost rapit la cer intr' un car de foc, plus alte cateva zeci de evenimente stranii. In cartea lui Enoh apar descrieri ciudate, in Epopeea lui Ghilgames. In desenele de pe platoul de la Nazca, in cultura aborigenilor din Australia, in Peru, si exemplele pot continua cateva ore.

      Este destul de clar ca realitatea este cu mult mai larga decat si'o imagineaza omul.
      Insa mie mi s'ar fi parut mult mai interesanta o discutie despre impactul si impresia pe care l'a lasat un material ca acesta in perceptia fiecaruia, in realitatea interioara. Acolo, este o lume pe care va asigur ca majoritatea n'o cunosc.

      Se mai baga careva? :) Va asigur ca nu musc!

      Ștergere
    2. Se zice ca atunci cand esti prost nici nu stii ce nu stii, cu atat mai putin sa iti pui intrebari. Daca incepi sa iti pui intrebari nu inseamna ca ai devenit mai destept, ci doar ca ai realizat ca esti prost. Eu imi pun intrebari de mult timp si cu toate astea nu cred ca sunt mai destept decat atunci cand mi-a venit prima intrebare in minte.
      La inceputul interviului am fost sceptic si conditionarea instituita in timpul copilariei si-a spus cuvantul. Dzeu e acolo sus si stie ca vine Satan si inseala, minte, suceste minti etc. Vocile Aliatilor de care vorbea intervievatul suna a sasait de sarpe. Dar. Daca te uiti in biblie il vezi pe dzeu care zice de satan ca e rau, face, drege etc. si apoi te uiti la ce face sau promite sa faca (iad, pucioasa, chinuri vesnice etc.) ajungi probabil la concluzia mea. Nu sunt decat doua specimene de extraterestri care ne-au facut ceva modificari si care se folosesc de noi. Deci nu au aparut acum, si nici cu cativa ani in urma. Sunt aici dinainte de a invata omenirea sa scrie. Ei nu sunt o noutate. Noutatea ar fi trezirea oamenilor, si anume puterea a din ce in mai multor persoane de a vedea dincolo de panza pe care se proiecteaza filmul. Banuiesc ca trezirea asta ii cam lasa fara jucarii. Un fel de I ROBOT in care noi suntem robotii.
      Legat de ce putem face... eu consider ca trebuie sa ma limitez la ce pot face eu. Cea mai importanta lupta nu e aia dusa cu guvernantii, jandarmii sau popii, sau extraterestrii, ci aia cu noi insine, cu limitarile personale, cu temerile si dependentele noastre. De ex. daca vreau sa plantez un pom pe un m2 de scuar din oras si imi afirm intentia cu gandul de a primi aplauze, sustinere sau mai stiu eu ce, o sa am parte de pareri de genul „iti trebuie aprobari„ „nu e sezonul„ „mai bine pui mar in loc de zarzar„ etc. etc. Daca gasesti pe unul la fel ca tine, nu o sa isi dea cu parerea, ci o sa vina cu o cazma sau cu o galeata cu apa, sau o sa te intrebe de unde sa ia puiet.
      Fa tu ceea ce crezi ca trebuie facut. Nu pune pe altul. Era o vorba cu cainele si drumul lung si prostu si grija....

      Ștergere
    3. Amice, daca n'ai fi spus si ceva cu tenta de inteligenta, probabil ca n'ai fi trecut de filtrul spamului.
      Da, lupta e aia cu noi insine, cu limitarile noastre.
      La aia i'am provocat pe cititori.

      In fond, e blogul meu si modul meu de lucru.
      Daca nu'ti place, nu'i musai sa mori de grija mea. Sunt alte bloguri unde'ti poti pierde timpul.

      Ștergere
    4. Eu am scris ce am vrut eu; tu ai inteles ce ai vrut tu. Ultima propozitie din comentariul meu anterior era generala, nicidecum directa la persoana ta. Am invatat sa nu intru in casa omului si sa-i zic de mama. Imi cer scuze de exprimare. Nu a existat nici o intentie care sa duca la concluzia ta. Scuze.

      Ștergere
    5. Nu'ti fa probleme. E clar ca am inteles eu gresit. :)

      Ștergere
  2. ginditorul de la hamangia27 decembrie 2013, 14:47

    .Ne trebuie o intilnire de gradul 3pentru a produce o impresie in oameni asfel de lucruri,putini dupa umila mea parere se preocupa de ce se intimpla in universul care ne inconjoara.Personal cu ani in urma am incercat sa vorbesc cu cunoscuti pe aceasta tema si amfost luat in ris . Pentru cei care traiesc numai pentru ei,sa aiba ce minca si ce celelalte comoditati nu vad sa aiba nici un impact si chiar daca ,ar fii pentru ei un divertisment de mica importanta.Depinde din ce unghi privesti ,aceasta problema pentru că are mai multe raspunsuri si nu toate ne convin .Ar cere schimbaripe care nu am fi dispusi sa le facem ,asa ca lasam totul asa cum si inaintasi au facut,si vorba aceea,,dupa noi potopul'' cu respect pentru cine isi pune si cauta raspunsuri la intrebari

    RăspundețiȘtergere
  3. separat de impresia cu care ramane fiecare dupa ce se intra in contact cu aceste informatii, este mult mai urgenta nevoia de a ne conecta unii la altii si a incepe sa facem impreuna ceva. Nu cred ca datul cu parerea pe bloguri ajuta la ceva. Imi place foate mult ca ai schimbat atitudinea (macar prin intermediul acestei postari) dar inca nu am ajuns la o solutie ori macar la un inceput. Provocarea pe care o vad eu este sa incepem sa lucram impreuna ptr a face lumea asa cum o visam. Dar cum facem asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prietene, impreuna implica sa privim inspre aceiasi directie, cat mai multi. Preferabil toti. Insa asta e utopie.
      Ce ne facem insa cu o omenire care priveste haotic?

      Ramane asadar ca fiecare, acolo unde este, sa fie exemplu pt ceilalti, ca poate, intr'un final, sa inteleaga cat de multi ce putere au. Si cand vor fi constientizat....va incepe actiunea.

      Ștergere
    2. pe ideea asta se bate pasul de cand lumea. a fi exemplu ptr. ceilalti, si cu cat mai multi, cu atat mai bine. n-a functionat, si nu va functiona niciodata. o gasesti in intreaga crestinatate.

      intr-o alta ordine de idei. cine stabileste ce e haotic si ce e ordonat? lumea terrestra propaga sclavia ca fiind ordine, iar libertatea ca fiind haos. cel care doreste sa-si faca acea noua ordine mondiala va esua, caci o vrea prin sclavie, iar sclavia are putere doar asupra celui care se supune, dar nu asupra celor care lupta ptr. libertate.

      sorry...nu tine.

      Ștergere
    3. Observatiile sunt bune si la obiect.
      Am scris destul in blogostera la randu'mi despre natural versus sistem.
      Insa fara sa destepti oamenii, ca sa stie ce sa'si doreasca, sa stie ce anume este LIBERTATEA, singurul lucru pe care'l vei obtine va fi probabil o noua...revolutie.
      Adica actiunea care scoate oamenii dintr'o cusca si'i impinge fericiti intr'una mai mare, care, dupa putin timp va ajunge sa'i stranga la randul ei, pt ca vor intelege ca au fost trasi pe sfoara.

      Insist ca mintea trebuie eliberata.
      Altfel nici n'o sa stie nici ce'i libertatea, nici ce sa faca cu ea.

      E doar o parere.

      Ștergere
  4. Ganditorule, in comentariul de mai sus, mi'am exprimat o parte a parerii mele.

    Intreb oare cititorul, oare nu cumva FRICA actioneaza cumva inhibitor in psihicul omului, astfel incat sa'l faca sa nu poata sa'si reseteze convingerile despre realitatea in care traim?

    Oamenii au fost inghesuiti intr'o societate croita dupa niste modele. Societate care IMPUNE niste credinte.
    Oare acestea nu tind sa devina atat de uniforme, incat acestea sa devina sperietoare pt oameni, astfel incat sa se multumeasca cu ce au si sa nu'si doreasca mai mult?

    Mie'mi place mult omul care'si pune intrebarea " Dar Daca! "...

    Si mi'ar placea sa v'o puneti si voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. POSIBIL URMATOARELE:
    1.STARE PATOLOGICA
    2.POSEDARE DEMONICA
    3.SARLATANISM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te judeca prea dur. Si mai ales nu in public. Daca simti ca ai probleme cu una din aceste manifestari, incearca totusi sa vezi un medic.

      Ștergere
  6. ginditorul de la hamangia27 decembrie 2013, 22:03

    Asa si este cum si zicala din bătrini,,frica pazeste bostanii'' ea si derivatele ei au asupra noastra o putere terifianta ,dar de care se poate prin antrenament sa o invingem. Societatea in mijlocul careia ne ducem existenta se schimba greu si noi sintem perisabili,ce intelegeam acum ani in urma astazi debea se misca sint la stadiul de ipoteze si va mai trece ceva ani sa ajunga certitudini.Progresul tehnologic ne va forta,credintele astea primitive vor dispare pentru că sint nascute din frica omului de necunoscut.Stiinta de acum nu are raspunsuri la toate problemele care apar iar religiile nici atit.Ramine sa ne punem intrebari mai departe si sa cautam raspunsuri ,chiar daca unele nu ne plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ..si daca vrem cu adeavarat raspunsuri, cu mintea deschisa.
      Altminteri, ramanem la stadiul de care de foc, ingeri plutind vesel pe bolta cereasca, ape despartite cu o bota...pe care, ce ciudat! - le credem fara sa ne simtim nebuni! :)

      Ștergere
  7. ginditorul de la hamangia28 decembrie 2013, 09:24

    Tot ai adus vorba de VT eu gasesc aici impletirea umanului cu supranaturalu intr-o forma pe perceptia celor de acum 3 mileniisi jumatate .Ori noi astazi dupa cunostintele pe care le avem vedem lucrurile altfel.Important este sa le luam in seama .După umila mea parere se vor intimpla acelas caz de la potop ,cine aluat in serios avertizarea a scapat cine nu a pierit.Si revin cu zicala din batrini,,fiecare piere pe pielea lui'',cine citeste sa inteleaga. Cu respect ptr.cei care pun si cauta raspunsuri la intrebari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca trebuie sa ne cam resetam convingerile, in lumina descoperirilor stiintei, si sa incercam sa interpretam, nu sa aruncam deoparte! - sa interpretam mai maturi unele lucruri.
      Pt ca ne privesc.
      Ne vorbesc despre cine suntem.

      Ștergere
  8. Miza,

    ...interesant proiectul Camelot.!...din fericire pentru mine in momentul de fata nu reprezinta o noutate!!..poate unii o sa ma considere ciudat dar de ceva vreme sunt martorul sau actorul in propia mea ”scena”...pe care ma grabesc sa o numesc ”realitate” sau ”constiinta”.....Cred ca tu esti printre putinii tipi care pot sa ma inteleaga si care poate sa afirme daca este adevarata iesirea din Matrixul iluzionist in care ma aflam!...

    Ce spune tipul acela, ca aude o voce,cred ca este adevarat!...Si eu experimentez anumite stari, care in opinia mea ,imi arata drumul pe care trebuie sa merg(sa fie oare vocea ratiunii?)...

    Parerea mea,este ca in acest Univers ,nimic nu se intampla in mod accidental.!!!...iar faptul ca mai sunt si entitati mai presus de inteligenta umana nu trebuie sa ne sperie...

    Din punct de vedere tehnologic majoritatea celorlalte ”civilizatii” sunt cu mult inaintea noastra si asta pentru ca lumea noastra inca nu este pregatita sa suporte schimbarea...Totusi nu putem sa spunem ca lumea nu evolueaza in orice domeniu in fiecare zi,si ar trebui sa ne punem serios intrebarea de unde vine ”acest progres”?..chiar avem nevoie de El.!..suntem constienti de prezenta lui?...si daca da ! ce facem cu el ?.ne autodistrugem?...

    Din pacate insa specia umana se bucura in momentul acesta de tehnologie avansata ,in detrimentul unei gandiri avansate!Suna bizar,dar se vede ca doar o ”elita” beneficiaza de aceasta gandire avansata(vezi guvernele si primele 3 tari in lume)...si poate cateva mii de indivizi iesiti din sistem.....

    Cred ca tipul din acest material nu este singurul de pe planeta care a auzit ”vocea”...
    Miza,..stii care este diferenta dintre entitatile evoluate care ne viziteaza si entitatile elitei actuale ale pamantului..Cred ca primele(cele super inteligente)in afara de faptul ca ele nu se omoara una pe alta din nici un motiv,au si capacitatea de a impartii cu ceilalti...Da ! ele impart totul,cu toata lumea !..spre deosebire de cei care deposedeaza pe toata lumea(inclusiv de minte)..!
    Toate resursele naturale ale lumii lor,(aliatilor)ale mediului lor,toate sunt impartite in mod egal si distribuite fiecaruia dintre”rase” in parte..
    La polul opus,se afla un grup sau o putere economica care ocupa acele teritorii pentru a-i acapara resursele..Iar in urma acestei acaparari se produce un dezechilibru in ecosistemul planetei.Se produce un haos in inter-relatia tuturor formelor de viata,fie om sau animal.....
    Acest lupta acerba dupa resurse,intr-un final va distruge si specisistemul..!..Care este mesajul pe care l-am primit eu,in urma acestui proiect ,este acela ca oamenii trebuie sa-si atinga acea latura mentala launtrica si sa i-a decizii pentru viata si pentru mediul inconjurator...

    Pentru cei mai curiosi doresc sa le spun ca stratul mental de constiinta umana si pe care toti il folosim in masuri diferite se numeste Noosfera(termen inventat de Bukminster Fuller)..Acesta si-a pus serios intrebarea :”Are umanitatea vreo sansa reala de a supravietui suficient de mult si de plin de succes pe planeta Pamant si daca "da" cum o va face?" ....

    La multi ani Mizantropescule!...sa traiesti asa dupa cum iti dicteaza DUMNEZEU = CONSTIINTA..!.Cu respect (*_*) ....pentru tot ce faci pentru Oameni !...

    Si revin!! De ce a trebuit sa deschidem ochii asupra ”lumii” ca sa descoperim acest Ghetsimani al Realitatii???...TU STII.???

    My bro*,...Omul nu e un animal facut pentru viata!!!De aceea cheltuieste atata vitalitate in dorinta de a ”muri”...Iar Animalul care ”a vazut” viata si care vrea inca sa traiasca este ”Omul.”....sunt sigur ca intelegi ce vreau sa-ti spun*****..

    Un an 2014 ,in care sa renastem si sa fim partasi la propiile realitati ,si sa iubim tot ce ne inconjoara:)))...


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fratele meu, cu toate ca avusei oarisice rezerve, dadui totusi cel mai bine asteptat raspuns... :)
      Ma bucur mult de tot pt tine ca intelesesi.

      Ștergere
  9. BTW: vezi ca despre noosfera le tot vorbesc astora. Da' de unde noos, daca nu'i sadit? Si te trezesti ca te lupti cu sferele lui inferioare, pana la disperare.

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani!

    Sistemul și Vițelul de aur
    (textul l-am publicat si pe http://milisoft.ro daca-i prea mare aici ca si comentariu...)
    deci da... "HTML-ul dvs. nu poate fi acceptat: Trebuie să aibă cel mult 4.096 caractere"

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. In primul rand Camelot Proiject este un proiect terminat. In al doilea rand asta habar nu are ce vorbeste iar cea care i-i pune intrebari a-i pune intrebari evazive, lucrate. In al treilea rand nu poate sa fie credibil ca este un pastor sau fost pastor.In al patru-lea rand insasi cea care pune intrebari spune ca limbajul si terminologia nu sunt accesibile si intelese de omul obisnuit si a-i cere sa explice intr-un limbaj accesibil. Nu reuseste desi se preface ca se straduieste. Opinia mea este ca a vazut multe filme cu invazia pamantului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau poate a citit gresit Biblia, asa cum ai facut' o tu. Nu ?
      BTW: anonim si mai cum ?

      Ștergere
  12. Am incercat sa-mi fac cont la tine dar nu stiu cum. Poate ma ajuti tu. Thanks

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Platforma Blogspot este gazduita de Google. Cu un simplu cont Google se rezolva problema identitatii....

      Ștergere