15 noiembrie 2013

Romanii, prostia si hoiturile.

Poporul asta al nostru este un popor mai deosebit.

V'am mai spus treaba asta.
In timp ce pe aceiasi planeta de rahat, alte popoare se mai screm sa'si duca existenta facand ceva constructiv, noi romanii, doar distrugem.
Si asta e ceva: atunci cand nu esti in stare sa faci nimic, macar sa distrugi. Si ne pricepem, ca nimeni altii.
De asta, cu riscul de'a ma repeta, proclam poporul asta ca cel mai prost din Europa. Ba nu! Din lume.
Nicaieri nu mai gasim o natie atat de imbecilizata.

Haideti sa vedem si de ce.

Am mai scris despre mineritul minune de la Rosia Montana. Ca vin unii, ne fac praf totul in numele banului. Daca nu'i lasam, nu mai sunt prieteni cu noi.
Asa si cu gazele de sist: pe unde au scurmat astia dupa gaze, au lasat in urma prapad.

Se zice ca sunt 3 feluri de oameni. Cei care invata din greselile altora, bag seama ca sunt aia intelepti. Cei care invata din greselile proprii, sunt aia mai putini intelepti. Si cei care nu invata nimic sunt aia prosti. Noi romanii, n'am invatat nimic niciodata. Deci e cum spun: prosti.

Atunci cand vrei sa imbecilizezi un popor, care n'ajunge ca si asa este deja prost gramada, faci asa: ii distrugi invatamantul si educatia, transformand segmentul asta intr'o comedie.
Optional, poti merge si mai departe, distrugand cultura si arta. Asta fac comunistii astia imputiti acuma.
Lasand omul fara repere, il poti manipula fara grija, cum vrei tu.
La noi e clar: romanii n'au habar de muzica buna, dar cunosc vaicarelile manelistilor.
Nu stim de Dostoievski sau Soljenitin, dar hey! - stiu de moastele sfintei Parascheva. Nici hoitul sfantului Nectarie nu ramane nepupat! Pupam tot!
Se apropie craciunul. Alt rahat mare. Cu ocazia caruia, il cinstim pe Isus Hristos, taind padurile de brad, ca sa inghesuim in case hoitul unui brad, pe care o sa'l aruncam la gunoi peste nici 3 saptamani, batandu'ne joc de Tac'su si de creatia lui.

Ce sa facem, asta e traditia, iar traditia e sfanta.

Sa facem praf tot ce atingem. Tot ce e viu si frumos.
Ca asa e la romani: ne place kitsch'ul, hoiturile si moartea.

Eu sunt mandru ca sunt roman.

Voi nu? 

41 de comentarii:

  1. doar o marioneta a sistemului poate fi mandra de nationalitatea sa, ca si cum ar fi mai cu motz fata de toti ceilalti, ca deh, a avut nea sam grija ca homosapiens sa ajunga sa simta astfel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate insisti sa ramai romanca, chiar si in Austria.
      De asta, nu pricepi bataia de joc.

      Asta e: esti proasta.
      Bine am scris?

      Ștergere
  2. "Nu stim de Dostoievski sau Soljenitin, dar hey! - stiu de moastele sfintei Parascheva"
    -----------------------
    ori cu dostoievski ori cu parascheva...tot dansul wanna-be iluminatilor il dansezi. dostoievski nu te face mai cult, iti lasa doar iluzia c-ai fi. si iata asa ajung cei cu dostoievski sa se vada mai caposi ca partida paraschevei, iar planul wanna-be iluminatilor intitulat "divide et impera", e infaptuit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem noroc ca tu ai ramas proasta si needucata si astfel planul Iluminatilor a fost driblat prin tine.
      N'ai inteles nimic.

      Ștergere
    2. Ca daca aveai minte, te prindeai de ce am scris ca educatia e o comedie.

      Ștergere
    3. Urmatorul articol am sa'l scriu cu greseli de ortografie, sa' l poti si tu intelege.

      Ștergere
  3. ah, iera sa uit. salutari "doctorului" LEO. XD. oare sa-i transmit ceva si lui MAX? cred ca nu e nevoie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca'mi spui cine sunt astia....
      Da' uitasem ca esti atat de toanta incat nu pricepi ca nu eu sunt adventistul cu care ai curvit.
      Daca pana acuma m'am straduit sa'ti demonstrez ca gresesti, de'acuma n'o voi mai face.
      In fond, suferinta e buna pt prost.

      Ștergere
  4. imi place craciunul si imi place bradul de plastic. stim cu totii ca ideea de a fi programat inca din copilarie, cu scopul de a fi manipulat la timpul potrivit, face parte din tehnica de manipulare. singurul dusman insa e raspunsul fiecaruia la diverse actiuni. manipulatori si manipulati sunt peste tot in lumea asta, altfel corporatiile cele mari nu se puteau ridica si amesteca in toate...
    mmm...nu m-as inghesui sa spun ca-s mandra ca sunt romanca, mai bine tac. da' asta sunt, n-am ales eu unde sa ma nasc si nu e nevoie sa fac ce face altcineva. in lumea in care am ajuns sa traiesc acum, cand e vorba de romania, aleg sa salvez aparentele, spunand povesti frumoase, abatand discutiile de la zvonuri, articole de presa si alte lucruri neplacute. tot o manipulare si asta, nu? sau sunt pe jumatate ipocrita...:)


    sa fim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu esti romanca deloc.
      Omul e om si gata.
      Gandirea fragmentata ne face diferiti.

      Ștergere
  5. iti las un link, daca vrei sa citesti cartea asta online. e vorba de cartea intitulata Brainwashing, scrisa de Edwar Hunter: http://www.archive.org/stream/brainwashingstor00huntrich.

    RăspundețiȘtergere
  6. ginditorul de la hamangia16 noiembrie 2013, 07:28

    Nu este numic nou sub soare,ce se face acum este doar sfirsitul unor lucruri care au inceput in urma cu o suta si ceva de ani ,cind a inceput revolutia industriala.La capitolu educatie si cultura e si normal sa fim in starea asta ,pentru ca ministrii si guvernele care sau perindatla conducerea acestei tari,nu au fost profesionisti in adevaratul sens .De doua mii de ani de crestinism asta stiu sa faca si asta fac,manipulare pe toate nivelel,icepind de sus si pina ,,opinca'' sintem ibecilizati de religie.Mai ramine sa se cinte manele si la slujbele religioase.Ca veni vorba de R montana si de gazele de sist , sint interese mari in joc si politicul de la noi este interesat sa umple propiile buzunare nepasindui de mediu si de interesul tarii.CU RESPECT PENTRU CEI CARE SIMT CU ADEVARAT O DURERE PENTRU CE SE INTIMPLA IN ROMANIA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un lucru e clar, ganditorule: realitatea ne'o cream noi toti.
      Cu cat mai prosti suntem, cu atat lumea noastra aduce tot mai mult a iad. Degeaba asteptam sa ne salveze Dumnezeu, Ingerii, Superman sau Rambo. Dumnezeu lucreaza prin oameni, nu? Pai daca prin unii inteligenti si buni lucreaza Dumnezeu, prin aia prosti si rai cine lucreaza?

      Ștergere
  7. Poate romanii nu vor sa fie un "popor". Doar s-au trezit ca sunt toti laolalta si trebuie sa fie un "popor". Cred ca le-ar merge mult mai bine in regiuni mici, cu aceeasi cultura. Romania mi se pare mai mult o adunatura - stransa in centrul unui vartej.

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pacate, comentariul celui care la adapostul anonimatului imi face apel la curajul de'a'i publica nesimtirea va ramane in spam.
    Sorry, mate. Esti nesimtit si cu nesimtirea ori mazgalesti pe alt blog, ori te trimit direct in purgatoriul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  9. ginditorul de la hamangia17 noiembrie 2013, 23:51

    Daca am ajuns ca lumea in care traim, sa o percepi ca un iad,vina este a noastra, a celor care populam aceasta planeta ,sau este doar impresia dv,Din cite stiu ,ce facem cu mina noastra nici divinitatea nu mai schimba ceva si parafrazind pe un cunoscut autor,,bucurosi sa le ducem pe toate fie prosti fie destepti'',trecutul il stii prezentul il vezi iar viitorul daca sintem sanatosi il vom vedea si in masura puteri pe care o avem si in cecul nostru de influienta sa incercam sa facem ceva bun

    RăspundețiȘtergere
  10. Mizantropetzkule,,, io abia acusi vazui ca ”romanii este prosti”....Si daca stau sa analizez meciul cu grecii imi dau seama ca sunt prosti de dau in gropi nene!!..ia sa vezi tu ca in seara asta Zeii vor fi la putere.....Dar sa revenim la prostie si hoituri%..

    .Si totusi nu cred ca(nu) suntem un popor de prosti gramada. Mai avem si noi niscai inter-lectuali, puliticieni de soi,pueti,futblatisti,teni-șmeni, mancatoare de margarina, bautori de ciuc ,vaslitori de rahat,basitori si antonisti.etc...intr-un cuvant hoituri sau pastrame....
    Prietene ce ma framanta pe mine de la o vreme este ca nu stiu daca m-am nascut prost sau am devenit intre timp.Si ma gandesc la Emil Cioran care spunea asa :”Chestiunea responsabilităţii n-ar avea sens decât dacă am fi fost consultaţi înainte de naştere şi am fi consimţit să fim exact ceea ce suntem.”(Despre neajunsul de a ne fi nascut)..cu alte cuvinte suntem responsabil de prostie consimtita.......

    Vezi tu frate*miu, a te naste in ziua de astazi este echivalentul cu a vedea catusele.Romanii nu fac altceva decat sa se vaite in fiecare zi..Si tot timpul altul este vinovat, niciodata EL.:)))..Si totul este o mare comedie de genul ”animal planet”..

    Nenea Ganditorule!!! eu unul ma declar prost, pardon roman caci sunt sinonime oricum, pentru ca se tot vorbeste de dreptate dar peste tot vezi doar dreptati. Se tot vorbeste de adevar dar nu se cunosc decat adevaruri.... Se tot vorbeste de valori autentice dar, practic, fiecare lucru, stare, fenomen, etc. are fix valoarea pe care i-o dam fiecare. Se tot vorbeste de antichrist dar singurul antichrist de pe pamant de care eu am cunostinta este necunoasterea si ignoranta omului... Bezna.!!! Haosul în care traim din cauza faptului ca unii nu stiu ce sa mai creada iar altii cred ca stapanesc dreptatea si adevarul, fie ca sunt asupritori sau sclavi. %%....
    ....În realitate, insa, si asupritorii sunt tot niste sclavi. Ai propriilor interese, credinţe, dorinţi, nevoi, ego-uri, slabiciuni, frici.

    Liber cugetatorii ca noi de aici oricum nu sunt luati in seama sau sunt bagatii (fizic doar) dupa gratii, fie ele şi ale unui spital de nebuni anonimi. Oare ce ar fi daca s-ar întampla invers?... Adica ceva de genul „o planetA OFICIALA de PROSTITI” caci de fapt asta suntem dar nu (re)cunoastem. Hm!! dar ne place cand ne spune cineva :bai ce destept esti...atunci creste inima in noi...dar cand suntem facuti prosti ne uitam in oglinda sa vedem daca chiar asa este....

    Bai fratilor ,macar in noaptea in seara asta sa mai cantam odata” Desteapta-te Romane din marea comedie in care ne-adancira barbarii de bastani”.....dar eu va spun una si buna, prosti am fost ,prostiti vom fii ,pana in vesnicii (c-asa-i in fut-bal)..

    !!!..dragilor va dedic o piesa care sa ne faca mai optimisti...*.Noi, nu!...niciodata*....nu am fost ”romani”..dar Oameni* cred ca da...http://www.youtube.com/watch?v=__MsHRkmdEA#t=81

    Hai sa fim oameni pana la capat zic :)))
    Si scuze bro* pentru ca scrisu-mi pute ca un hoit:)..am facut putina gimnastica inaintea meciului ”secolului”..Asta da prostie colectiva nene....

    RăspundețiȘtergere
  11. My bro,

    Ce ti'am spus ca Zeii sunt mai puternici decat mostele( hoiturile). Este deja 4 la 1 pentru Spartani si ma pregatesc sa vad campionatul mondial al desteptilor la tembelizor.
    De 16 ani cautam smecheria dar nici acum nu ne'a iesit . Si cand te gandesti ca 50 de mii de crestini s' au rugat la D-zeul fotbalist sa'i ajute
    Ce sa mai facem!!! Ne meritam statutul de cea mai proasta natie din Europa , pe toate planurile...Mi'e mila zau de cei 500 de mii de euroi ai lui Satanel... ... Avea si Vica ce sa manance gura ei !!!
    Doamne deprostestei pe rumani!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grow up, mate! :)
      Fotbalul e circul din arena de acum 2000 de ani.

      Ștergere
  12. Aha!..Circus Globus....unii mor ,altii se nasc....si toata lumea este multumita......

    Iar ne-au tras-o smecherii...:))live goes on ......

    RăspundețiȘtergere
  13. Atunci cand esti descuret, putin ignorant poate e cel mai bine, cine e foarte genial si descuret emigreaza si hopa a rezolvat, cine nu e capabil sa se adapteze ori ii place sa planga si nu faca nimic doar plange si nimic mai mult.
    Sugestia mea ar fi sa ne consumam energia cu acitivitati realxate, productive... nu cu ceva ce nu putem sau nu vrem a schimba.

    RăspundețiȘtergere
  14. Meine freund, habar n-am de ce dracu te zbati TU sa inlaturi gena noastra nationala + PROSTIA + o incecare la fel de laborioasa si zadarnica precum a incerca sa-i introduci handicapatului de roman gena inteligentei?!

    Eu nunul, am depus arme si bagaje! Iti recomnd , te rog, ter implor. lasa-i sa piara in propria deziluzie!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te salut cu caldura, my friend! Mai ca'ti dusesi dorul!

      Sa'ti spun o treaba: cand voi crapa naibii, voi capitula. Acuma, inca sunt in viata!

      Ștergere
  15. Imi cer iertare, in fata ta si a extraordinarilor tai comentaci, n-am din pacate atita disponibilitate pe refresh horinzontal&verical to undertandind all imensity of human product! toti sintem o apa si-un pamint! ramin insa impresionat de inteligenta lor, nativa, practic, nula! Pentru ca sintem si raminem un popor de rahat! Extraordinar de impresionat ramin si de staruinta si straduinta voasdtra, oameni de totrespectul si toatqa fala, de-=a trezi o natie de idiomi! N-ave-ti niciun spor! Eforul vostru e dedicat pieirii! Si mie unul, iti garantez, imi pare un rau im,ens!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Dar mein freund, ti-ai capatat un prieten pe viata! Asemenea oameni, merita o tara si un viitor!

    RăspundețiȘtergere
  17. "Dar Zeii sint acolo sus, dusmanii, linga noi!" George Cosbuc

    RăspundețiȘtergere
  18. @ganditorul de la hamangia

    No offence. "Nimic nou sub soare", este expreia pura, clara si vesnica, a unui mare ginditor! Pacat ca umbli cu plagiaturi ieftine. Restl alibaliburnelilor, iti apartin in intregime si denota doar o lipsa de RATIUNE!

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca se poate, haideti sa facem un efort si sa ne respectam. Si asa am destul spam.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa ne traiesti epicureane Diogene.:)))...Zau ca mi-a fost dor de tine!!!...pe unde mi-ai umblat monser ,ca lumea este goala fara tine....
    Sau inca crezi ca vei gasi un Om pe-aci, ca sa se scalde-n ratiune?!..cu felinarul tau aprins in miezul zilei ,e greu sa cumperi la redus in neagra zi de ”vineri”.....Totul e fals,la fel ca pretul din ”vitrine”....Viu insa este consumerismul impregnat in vine..Traiasca dracul ,ce nu se face negru veci,decat in capul unora zevzeci*....ce sparg la conturi in loc sa imparta paine!!!

    Welcome back..!!!..maestre la puterea ”753”......si daca dragoste nimic nu e ....nici viata nu-i....:))))Sa ma inviti cand dai cep la un nou butoi......Eu beau ,putin cate putin,,,,,din black-ul azs-ist incerc ca sa-mi revin!!!!...
    BTW:....FELINARUL il aduc eu.....Ups !!!am ramas fara gaz......Diogeneeee!!!unde esti vere !!! ...oh !!ah...mi-am bagat dejtul in ochi.:)))))ca doar e ”vineri”...




    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @iluminatule,
      mda... cum spuneam.... esti varza, omule! sau sa fiu mai toleranta... doar un epigon! mai auzi si tu ceva pe ici pe colo, si-ti propui sa-ngrosi randul patentatilor. In Biblie este: << daca dragoste nu am, nimic nu sunt. >>... cum dealtminteri se poate observa cu ochiul liber...

      Hei, Miza... n-ai avut asadar, sange-n ... sa postezi link ul cu un alt exemplu de roman adevarat. altfel decat tine si purtatorii de penis care ti gadila orgoliul de barbat nesatisfacut sexual. de ce nu ma mir?!

      sa-ti mearga bine!
      aceeasi,
      IA



      Ștergere
    2. Draga IA, ( whoever you are )

      Trebuie sa'ti remarc perspicacitatea. Intr'adevar, noi barbatii suntem purtatori de penis. Cum de'ai ghicit?
      Asta nu inseamna insa ca fiecare adventista nimfomana poate mazgali ce'i taie capul ala sec pe blogurile celor pe care'i confunda cu armasarii de la amvoane, parandu'i'se ca spune chesti inteligente.
      Sa'ti explic cum e cu inteligenta: in timp ce eu m'am nascut cu ea, tu a trebuit sa muncesti din greu sa ma imiti palid.
      Si nici cu dragostele nu stai stralucit. Ca vezi tu ce zicea omul: " << daca dragoste nu am, nimic nu sunt. >>.
      Gura pacatosului adevar graieste!

      Fa'ti totusi timp si viziteaza un psihiatru. Vezi, poate'l gasesti atragator!...

      Ștergere
  21. :P.... cu toate astea, imi esti drag! deci e adevarata spusa lui Russel: "Problema cea mai mare in lume este ca prostii sunt absolut siguri de teoria lor, iar desteptii sunt mereu nesiguri pe ei." In ceea ce ma priveste, singurul lucru de care sunt sigura, e ca nu sunt sigura de nimic. dar nu ca sa fac nota discordanta citatului susmentionat,m-a ferit Dumnezeu de blestemul asta al dedublarii, al purtarii mastilor, ca nu-i asa, masca ne scuteşte de povara de a fi noi înşine....
    Ca ce profil psihologic ii poti face unuia care scrie :

    " [... ] Sau doar o lume in care sa ne bucuram impreuna, nu sa suferim.
    O lume in care sa invatam impreuna Universul si legile lui.
    O lume in care sa simtim pentru oricine.
    O lume in care sa traim.
    O lume pentru care sa traim.

    Asta e lumea mea.
    Pe toti cei rataciti pe alte meleaguri, va invit lumea mea. .

    Sa traim."

    vs:
    " Haideti sa va spun o poveste.
    O s'o spun simplist, s'o poata pricepe oricine, si ortodoxul si adventistul si ...pesedistul.
    Si cei cu sindromul lui Down." asta ca sa fiu ingaduitoare.. ca are altele si mai si ;)

    Recomandarea ta cu mersul la un psihiatru am avut o in vedere de nenumarate ori, oridecateori intalneam examplare ca cel de mai sus, - si crede-ma, iti vorbesc de pe pozitia psihologului - insa iubitul meu, ( care app, o noapte cu el face cat un an cu altul) un fin observator al speciei, ma tempera, amintindu-mi despre abisurile tenebroase ale caderii, ale pacatului si ale patimilor si inaltimile sau piscurile senine ale virtutilor, toate intalnite in OM.
    si revin din nou la Biblie, acest inepuizabil izvor de intelepciune :
    “Fratii mei, ce-i foloseste cuiva sa spuna ca are credinta, daca n-are fapte? Poate oare credinta aceasta sa-l mantuiasca? Daca un frate sau o sora sunt goi si lipsiti de hrana de toate zilele, si unul dintre voi le zice: "Duceti-va in pace, incalziti-va si saturati-va!", fara sa le dea cele trebuincioase trupului, la ce i-ar folosi? Tot asa si credinta: daca n-are fapte, este moarta in ea insasi. Dar va zice cineva: "Tu ai credinta, si eu am faptele. Arata-mi credinta ta fara fapte, si eu iti voi arata credinta mea din faptele mele."
    un exemplu in acest sens : https://www.youtube.com/watch?v=o0ZS9o6NLnM

    a, acum chiar te rog sa nu faci postarea asta, ma tem sa nu vada iubitul meu si sa creada ca e suficient sa mi desfaca picioarele doar o data- n an, daca tot e asa de eficient intr o singura noapte :)

    tot ce e bun ptr tine si ai tai!

    P.S.: un alt fel de a privi lumea, viata, oamenii:
    https://www.youtube.com/watch?v=mGqGQ15jVIg

    aceeasi,
    IA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma mir ca'ti sunt drag, devreme ce incepi sa dai tot mai multe citate din Mizantropescu, in detrimentul celor din Ellen White. Esti pe calea cea buna, sis!

      Incepi sa'ti dezvolti un simt critic armonios, gandind pe perioade tot mai lungi, fara sincope prea mari: uneori chiar si pana la primul stimul care sa'ti ia mintile.

      Fiind insa dresata in BAZS, ti'este inca greu sa faci diferenta intre un ton serios si mistocareala. Probabil, cultura de ziua saptea nu ofera prea multe nuante in intelegere....
      Obisnuiesc insa sa ajut cititorul, etichetand articolul, stiind ca nu toti se bucura de simtul umorului atat de dezvoltat ca si al meu.
      Ma bucur insa nespus ca afectezi o noapte intreaga mersului la psiholog, chiar si daca sedintele se termina cu desfacutul picioarelor, atat de drag tie.
      Insa nu te insela singura: fara fapte, nu'ti vad credinta.

      Straduieste'te in consecinta sa'mi mazgalesti mai cu cap, ca vezi ce se poate intampla cand te prind cu pantalonii in vine...

      Ma distrez insa enorm, vazand ca inca esti capabila sa discuti cu prieteni imaginari, insistand sa ma confunzi in continuare cu adventistul care ti'a fost idol, si in fata icoanei caruia continui sa te inchini cu mult sarg, chiar obsesiv.
      ...dar daca asa vrei tu, cine sunt eu sa incerc sa te vindec?

      In fond, imi placi asa cum esti.

      BTW: nu m'am putut rabda sa nu'ti public comentariul, odata pt ca tare ai vrut sa'l vezi publicat, si'n al doilea rand pt candoarea cu care mi'ai ridicat mingea la fileu. Aia o apreciez intotdeauna la astia ca tine.

      Cele bune si tie!

      Ștergere
    2. Sa nu crezi ca n'am observat ipocrizia involuntara care te chinuie.
      Daca pana acum, Biblia era o scriere cabalistica, iar Dumnezeu un tiran, astazi o vezi ca pe un izvor de intelepciune., doar pt ca te poti folosi de texte ca de o arma.

      Te felicit! Astazi ai fost foarte temperata. Meriti sa te public ca sa te faci de minune singura.

      Ștergere
  22. Draga IA ,

    Iti inteleg frustrarea dupa atatea zile de stat in spam..Dar sa ma acuzi ca nu impart iubire ,uite icea ceva de la mini pientru tini!!!.....si cu toate astea iti spun ”stop!!..pauza...sa gasim o cauza!!!...si sa ne pupam pe gura ,odata pe luna”...ce zici te bagi...

    Eu di obișei nu graiesc cu anonimii ,dar pentru o ”Ia” ..fac o exceptie...
    Sa purcedem draga mea prietena*

    Dascălii ne dau ştiinţa,
    Preoţii ne dau credinţa,
    Ostaşii-aduc biruinţa,
    Iar prostia, umilinţa.

    Prostia ne-a umilit pe toţi:
    De la vlădică,
    Pân-la opincă.
    Şi,
    De la cel cu biberonu-n gură,
    Pân-la cel cu barba sură

    Te sarut o ”ia” pi gura.....

    RăspundețiȘtergere
  23. Domnilor, ma declar invinsa! in fata bascaliei, n-am scut, sunt fara aparare...
    incercam un dialog constructiv.. dar asta e! ca-n viata, nu -i asa?!
    S-auzim doar de bine!
    aceeasi,
    IA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sis, sa lasam ipocriziile. Nu degeaba te tin de luni de zile la lada de goz a blogului.
      Acuma pe mironosita te trece s'o faci?

      Hai sa'ti citez incercarea de dialog constructiv:
      " mda... cum spuneam.... esti varza, omule! sau sa fiu mai toleranta... doar un epigon! :
      sau
      " Hei, Miza... n-ai avut asadar, sange-n ... sa postezi link ul cu un alt exemplu de roman adevarat. altfel decat tine si purtatorii de penis care ti gadila orgoliul de barbat nesatisfacut sexual. de ce nu ma mir?!"

      Daca asta e incercare de dialog constructiv, atunci pt 2 secunde as putea sa'ti raspund dupa cum meriti, ceva in genul "mars de'aici".

      Insa cum sunt un gentlemen, te mai iert odata, stiindu'ti suferintele.

      Ștergere
    2. Amin fratelo !!
      Isus a murit si pentru maidaneze... Asa ca eu imi iubesc IA le-le:))))
      Apropos draguto: faza cu cracii odata pe an mi-a placut tare mult... Dar stiu ca adventistele o pun doar de 2-3 ori pe luna dupa sfaturile matusii parascheva ...
      IA... Ia sa vezi ca esti iertata si esti primita chiar si cu matreata in zonele X.....ai pupiu soro:))))

      Ștergere
  24. ".........pariu ca nu l publici, Miza ........."


    Ai castigat pariul! Nu'l public.
    Deviatiile comportamentale incerc sa ti le inteleg, nu si nesimtirea, stii bine.
    Schimbi tonul si'ti vezi vaicarelile publicate!

    Te puuup, sis!

    RăspundețiȘtergere