4 septembrie 2013

Iubitorii de animale il iubesc pe Eu.

Zilele acestea, se vehicula in presa stirea conform careia, in Bucuresti, o haita de caini a ucis un copil.

Fara indoiala, nu este nici cap de afis, nici rupt din breaking news. Stim prea bine situatia cainilor vagabonzi de peste tot. Stim si ca Bucurestiul se poate lauda cu atat de mult gunoi, incat a reusit sa ajunga la promitatoarea suma de 65. 000 de caini vagabonzi.
Astazi nu vorbim si despre sobolani, alti oportunisti ai civilizatiei noastre...

Si cu toate ca stiti, cu toate ca stiu si autoritatile, evident romanesti, s'a mers dupa cum ne e soiul pe gandirea autohtona: e bine si asa. Poate or sa vina altii sa ne rezolve problema, daca ii deranjeaza, ca pe noi, nu.

Consecinta indolentei colective a fost moartea unui om.

As indrazni sa ma gandesc ca de fapt noi l'am ucis. Insa nu va fortez limitele moralitatii.

Totusi, ca prostia mioritica sa poata inflori pe mai departe, mandra si cu coada sus, apar, tot evident,  si reactiile iubitorilor de animale.
Care cica nu sunt de acord cu masuri dure, aplicate unei situatii care tocmai a creat un precedent, ci eventual sa'i scarpine pe spate.

Cum se poate sa fim atat de duri cu bietele animale! - se vaicareste ipocrit gloata de iubitori...

Pai, sa'mi fie scuzata observatia urmatoare.

De ce dracu mai mananca atunci carne de porc! Sau vita, sau pui? - daca mai sunt atat de iubitori!

Mie de exemplu nu'mi plac cainii. Mi se pare mult mai sensibil sa iubesti porcii.
Si nici n'au omorat un copil!
Sa exterminam deci cainii si sa iubim porcii.

Stiti de ce?

Pt ca EU.

Ce va uitati asa la mine, cu chip atat de intrebator! Va raspund acusica!
Pt ca ...CAINELE este al MEU.  De fapt, noi iubim acest pronume, bata'l vina.
Eu, mie, al meu.

In concluzie... si ganditi'va bine!
Iubitorii de animale il iubesc pe Eu. 




4 comentarii:

  1. ..Ca bine zici fratelo!cine nu are caine,sa nu-si cumpere,sau sa-si cumpere,adopte...dar sa fie al LUI si nu al Meu ,al Tau ,al strazii,sau al nimanui.Au mai fost oameni omorati de caini,dar ca orice ”furtuna”a durat trei zile.Ce ma intriga este faptul ca de fiecare data se capitalizeaza politic pe seama dureri celor muscati sau omorati.Acum se vrea referendum pentru eutanasierea cainilor fara stapan.Pai manevra asta este un fel de a spune:””ne pisam contra vantului”.Cei care-i aduna de pe strada,le fac deparazitare,si castrare,dupa care le pune cipul la ureche si îi arunca in strada ca nu au bani sa-i intretina.Apoi se intampla un caz ca cel de acum 4 zile,si sar asociatiile canine,sa ne spuna ca nu trebuiesc omorati.Nu !nu trebuiesc omorati!poate doar dresati sa nu mai muste!bai criza asta si-a pus amprenta si asupra cainilor auzi!pana si cainii au observat cum oamenii se mananca intre ei.Si atunci cateii strazii si-au spus in sinea lor:”da ce noi suntem mai prosti?noi sa nu participam la aceasta masaaaa!”daca-i mancatorie!sa fie pana la capat”....o sa vezi ca va fi subiect de campanie in 2014 pe agenda electorala a partidelor.Pana atunci isi freaca mainile medicii de garda de la spitale(de spaga),producatorii de aparate cu ultrasunete ,cei care iau bani pentru deparazitare,cei care fura din hrana cainilor din adaposturi,si cei care mai vand pistoale cu bile care sunt acuma la moda...Dar se uita din vedere un lucru!!!tare grav...Noi suntem oameni,nu porci!sau poate cine stie:suntem caini ziua,porci seara,si oameni cand dormim...poate nici in somn:(((((mare ti-e Gradina Doamne si multi ”Caini”ai in ea!!....EU nu vreau in Ea...

    RăspundețiȘtergere
  2. ..Amice,ori nu ai gustat comentariul meu?ori ai fost muscat de caine!!!ori esti prea marcat de tragedie sa mai tastezi ceva...
    Zi omule ceva!Ce te uiti asa la mine cu un chip intrebator?????..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prietene, voiam sa spun pe scurt ca omul e doar un animal si se iubeste doar pe sine.

      Ștergere