24 septembrie 2013

Adventism cronic.


Motto:  " E dificil să eliberezi proştii de lanţurile pe care le venerează. " - Voltaire.



   Sunt un om care a auzit multe, si de asta, sunt putine lucruri care ma mai pot surprinde.
Cugetarea aceasta era valabila insa numai pana i'am intalnit pe adventisti.
Secta asta pare sa fie o sursa inepuizabila de surprize, majoritatea depasind chiar ridicolul insasi nasterii lor pe scena religiilor aprobate oficial.

......................................................

Dupa cum bine stiti deja, sunt un mare fan al religiei. Le iubesc pe toate cu aceiasi ardoare: deloc.

Insa daca ma intrebati, o sa va spun ca le pot tolera pe cele care macar s'au straduit sa impacheteze rahatul frumos.
Nu ca as tolera minciuna! Ci pt ca am toata admiratia vizavi de munca intelectuala.

Din acest motiv, apreciez de exemplu budismul: macar minte frumos. Le da oamenilor o poveste misto, in care se reincarneaza de cate ori vor, optional si in animale, nu'i sperie prea tare cu iadul, nu'i ostracizeaza, nici demonizeaza si se multumeste cu bani putini.
Este adevarat, adeptii budismului nu sunt foarte inteligenti, dar hey! - nici la celelalte culte nu sunt mai breji.

Islamistii sunt ceva mai exuberanti, iar din cauza asta, religia lor a ridicat stacheta si le'a promis 77 de virgine, cu conditia sa duca un Jihad imaginar cu toti cei care nu sunt de acord cu ei.
De asta, Allahu Akbaru, mortalitatea a depasit cu mult natalitatea,  reducand astfel suprapopularea.
Smart guyz, huh?

Sa ne intoarcem insa la adventistii nostri, singurii si cei mai alesi de Domnul, pionii principali din marea lupta dintre pacat si neprihanire, cei despre care stim ca fac parte din planul lui Dumnezeu, bla, bla, bla.
Pentru cititorii mei neadventisti, va readuc aminte cum sta treaba cu ei.
Profetesa lor, Ellen G. White, fata desteapta dealtfel, si destul de citita pt perioada victoriana, a cam plagiat unele scrieri ale vremii, avand pretentia ca i'a aratat Dumnezeu.
A construit o miscare religioasa, cu tot tacamul: dogme, doctrine, reguli, moda, si bineinteles! - n'a uitat partea cu banul, caci nu'i asa, ochiul dracului ii place mult lui Dumnezeu.

Despre Ellen White, numai cuvinte de lauda: un bun capitalist, care a stiut unde sa'si investeasca bunurile castigate: in banci, terenuri si case. Ca sa scoata ochii naivilor, a facut si niste spitale si le'a  tras adventilor o reforma a sanatatii de nici acuma nu'si revin la minte, dar, per total, a fost un om bun. Nu se cade sa vorbim de rau mortii.

E, povestea continua si in zilele noaste, la fel de frumos precum a si inceput.
Cica pastorul adventist Cornel Darvasan, mare fost realizator la Speranta Tv, a trecut putin la Islam, facand uz, in avans, de una dintre cele 77 de virgine promise, alta decat nevasta'sa. 
Cum se mai intampla accidental ca in astfel de miscari religioase sa mai existe oameni care'si pun intrebari, la presiunea lor, si'a dat un pic demisia.
Insa, nu de tot.
Auzii zilele acestea ca nestiind sa faca altceva, si sincer nici nu prea placandu'i , vrea sa'si faca o biserica particulara, evident sub patronajul lui Isus Hristos Domnul si sub evidenta Lui binecuvantare.
Si cum BAZS, nu'i putea pune la dispozitie un spatiu unde sa'si tina predicile, s'a gandit ca cel mai aproape de modestia cu care ne'a invatat Isus, nascandu'se in iesle, biserica lui s'ar putea naste, tot in modestie, dupa modelul hristic la Grand Hotel Bucuresti.
Dupa cum v'am spus, sunt greu de surprins. Insa adventistii, pardalnicii de ei, iata ca au reusit totusi: ii mai dau o sansa!
Asadar, Cornel ii va invata in continuare cum sa fii crestin.

Si sunt de acord cu ei: oricum nu merita mai mult, decat pe Cornel.
Ca daca au inceput cu Ellen White, de ce ar temina sanatosi la minte! 




41 de comentarii:

  1. ginditorul de la hamangia24 septembrie 2013, 09:30

    Bine spus si un pic cam acid articolul,subiect de actualitate si o mica completare daca dati voie. Profeteasa nu a avut decit 4clase elementare ptr ca in urma unei probleme de sanatate a abandonat scoala,iar istoria vietii ei e complecsa si nu e cazul sa o detailam cit despre popii lor au fost mai multe scandaluri de acest gen ,si mai multe si diverse altele dar cum spune proverbul romanescPADURI FARA USCATURI NU ESTE.Numai de bine si respect Dle .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Ganditorule.
    Articolul pare acid doar in masura in care ironia nu se intrepatrunde cu sarcasmul. Insa, iata ca se intrepatrunde! :)

    Situatia in sine e atat de ridicola, incat ma mir ca adventii nu'i vad ironia! Oricum, uneori doar cu biciul ironiei mai poti face apel la ultima scanteie de logica.

    Despre Ellen White imi pare ca stiu mult mai multe decat stiu insusi adventii. M'am documentat ani de zile, nu vorbesc de pomana. Se pare insa ca piatra luata in nas de profetesa, le'a tulburat rau mintile urmasilor ei...

    A fost un alt fel de'a spune ca nu mai sunt normali de mult, si ca din pacate pt ei, isi continua drumul spre nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am observat (cel putin la mine), cu cat citesc mai multa informatie de calitate (carti,blog etc) cu atat mi se "deformeaza" rasul...
    am nevoie de esenta ca sa pot rade, altfel ma plictisesc (deasta TV-ul e pe post de monitor)...

    Aici vin ca sa rad, rare ori plec dezamagit ...auzi,Grand Hotel :):):)....eu am o vb si o spun celor din jur:"Providenta are un simt al umorului,razi din belsug,..., doar ca iti trebuie "ochi si urechi" sa prinzi glumele.

    Numai de bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc prietene.

      Destul de putini vad ce incerc eu aici: sa imbin informatia cu stilul.
      Chiar ma intereseaza sa injectez adevaruri spuse sub forma de gluma. Pot fi mai tolerabile.

      Ma rog, pt cei care nu sunt vizati. Pe ei ii ustura.
      Insa...nu'i pot multumi pe toti. :)

      Multumesc de vizita. Esti binevenit oricand.

      Ștergere
    2. Maximus,
      Ce te mai mira prietene?mai stiu eu pe unii care fac in fiecare an biserica la ”balea lac”..

      Si sunt destui care le ingheata mintea...la propiu...
      Cat despre biserica Rinului :))))Cornelusi vrea sa-i fure șeptelul fostului coleg de suferinta Stoicescu.(se da batalie pe suflete blege)...
      Cred ca vrea sa puna lacatul pe Excelsis!!!!

      Mai are dreptate si Mizantrop cand spune ,ca ne mintim singuri..#####!!!

      Ștergere
    3. Nu ma mira, ci usor ma amuza...

      Ștergere
  4. ginditorul de la hamangia27 septembrie 2013, 08:16

    Va rog sa ma scuzati ptr ca sint asa de matinal dar citind cite ceva la subiectul propus m-am gindit ca situatia din BAZS este grava .Nu judec dar se pare ca nivelul de morala in rindul asazisului popor a lui Dum..... e scazut ,iar in cazurile mentionate....... din cite cunosc,plus alte magarii care se fac sub fatada religioasa. BAZS ar trebui sa se intruneasca sub egida CONF GENERALE si sa schimbe numele pe care il are.Astfel de elemente sub masca de sfinti ipocriti se erijaza sa invete pe altii,si mai au si tupeul sa apara pe ecran. Cu respect va multumesc ca dati posibilitatea de a gazdui opiniile poporului napastuit de asfel de evenimente reprobabile care au loc in pop...lui Dum...zeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, ganditorule! Si la propriu si la figurat. :)

      Va marturisesc, asa cum am facut'o si altora, ca blogul il scriu pt altii, nu pt mine, devreme ce transmit un mesaj....
      Nu pot sa neg ca am si unele satisfactii de natura strict personala, care se rezuma la bataia de joc pe care o mai fac periodic la adresa prostiei. Mai defulez, daca intelegeti.

      Nu as fi drept daca as afirma ca singura denominatiune fata de care simt o aversiune de'a dreptul eviscerala sunt miscarea adventa. Ei si'au castigat un statut aparte prin prestatiile colective submediocre, de aceea le si dau o mai mare atentie.
      Insa cum am scris, nu suport prostia institutionalizata sub forma de religii.
      Si cum toate se incadreaza aici, evident ca toate sunt o apa si'un pamant: controlul constiintelor, cea mai diabolica inventie nascocita vreodata de om.
      Daca o sa priviti onest, o sa constatati ca analizand o miscare religioasa, le'ati inteles pe toate, produsii ( "CREDINCIOSII") supunandu'se aceluiasi pattern comportamental, patologic, neavand absolut nici o legatura nici cu vreun dumnezeu, nici cu vreo divinitate, catusi de putin.
      Daca nu ar fi asa, si omul ar avea legatura cu Dumnezeu, evident ca si'ar iubi aproapele, Creatorul si creatia lui, iar logica ne'ar spune tot evident, ca in acest caz, n'ar mai avea nevoie de religie, care nu poate intermedia o legatura de acest fel.

      Incolo, pun la dispozitie blogul, nu numai spre a fi citit, ci si pt a'l oferi ca metoda de comunicare si schimb de idei, acelora care cauta. Va rog sa va simtiti liber sa va exprimati opiniile.

      Respecte.

      Ștergere
  5. Nu am prea înţeles ce te-a suparat la adventişti, dar pe mine mă supăra că insistă să te convingă că vei ajunge în iad dacă nu te converteşti la ei....
    Zici ca Budistii împachetează rahatul frumos ?
    Păi fă şi tu comparatie între oferte :
    1. Budistii te asigură că după ce mori te reîncarnezi într-o vieţuitoare, om, gandac, muscă, etc. si dacă ai studiat nişte tehnici speciale de meditaţie s-ar putea să ai o reîncarnare in ceva mai satisfăcător, dacă nu, ai să te reîncarnezi în ce meriţi ... Zici tu că este ceva mai satisfăcător decât focul ghenei ? (Ai înţeles ce este focul ăsta ?)
    Dacă ajungi cu studiul la perfecţiune s-ar putea să nu te mai reîncarnezi şi să capeţi starea de fericire veşnică. Crezi că este o treabă uşoară ? Eu cred că nu este deloc uşor să fii un budist adevărat, nu unul de sambăta seară, la cursul de yoga...
    2. Sectele creştine, printre care si adventiştii, te asigură că odată cu botezul şi înscrierea la cultul lor păcatele îţi sunt iertate. Până atunci păcătuieşti fără grijă... De la acea dată însă, după ritualul stabilit, de mers la biserică şi rugăciuni la Iisus, doar adepţii sectei lor ajung în rai, adică la acea stare de fericire vesnică la care ajung şi budiştii.
    Si budiştii şi ceilalţi, pentru aceasta fericire, trebuie să treacă prin multiple privaţiuni... Privaţiunile pot fi mai grele la budişti decat la creştini căci creştinii dacă între timp mai greşesc cu ceva se roagă puternic la Iisus care va rezolva, ceea ce nu face şi Budha...
    Acum dacă nu prea crezi tot ce a spus Budha sau ce a spus Iisus, dar te dai budist sau crestin... treaba se simplifică mult....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seri, stii prea bine ca nu scriu pt mine. Eu sunt de mai 40 de ani in iad, si cred ca voi scapa de el cand voi crapa. Altii insa ma citesc si pot alege!.... :)

      Ștergere
  6. Da asa este!!!
    Miza' , cand te invita un adventist la biserica are in minte doua lucruri:
    1. Sa te faca sa nu mananci porc
    2. Sa te imbraci ca el si sa tii Sabatul.

    De parca Christos! A murit pentru astfel de reguli stupide.
    Oh! Si inca ceva.... In prima faza esti la ora de prieteni, apoi te baga la apa( cu tot cu cerebel) , apoi iti da o diploma gen contract de acces in cer....
    Ulterior daca din postura de prieten al evangheliei , puo si tu niste intrebari de bun simt, imediat devii dusmanul de moarte al sistemului.
    Si cica ei aduc oameni la Christos din dragoste...
    Asta da minciuna frate!!!!!!'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trecui si io prin ceva asemanator. Insa eu nefiind adventist niciodata, nu m'au putut mazili. Da' tot mi'au spus'o, e drept, prin altii, ca n'au avut tupeu in fata: " Niciodata nu ne'ai fost de fapt prieten". Ba'etii lu' Dumnezeu, nu ? :)

      Incolo, Hristos nu cred ca a murit musai pt noi. Nu asta a vrut, a stiut doar insa dinainte ce va pati daca'si va deschide gura. Si bine ne'a mai ghicit!...
      A murit incercand sa ne spuna ceva, si noi de prosti ce'am fost l'am atarnat pe o bota.Stai linistit: si acum am face la fel.

      Ștergere
    2. ce fel de fiu de zeu este acela care, ptr. a putea comunica cu asa zisa creatura, e nevoie sa se incarneze? asta da, atotputernicie si atotstiinta. :))

      Ștergere
    3. Papusa, tu intotdeauna intelegi atat de putin din fenomene sau doar pe blogul meu faci pe proasta ca sa'mi faci in ciuda?

      Ștergere
    4. My bro*,

      Ai vrea să alungi întunericul din lumea lor,
      Să faci lumină în Ţara Orbilor,
      Dar între ei şi tine e o prăpastie mare,
      Poate face Lumină doar profetul din calendare.!!!!

      ...dă-i pace frate!nu merită să-ți uzezi tastatura ”geaba.:))))..

      Ștergere
    5. My bro',

      Cu stilul meu, nu stiu cata lumina aduc...
      Insa cu siguranta, am ceva de spus, si vreau sa impart. Daca nu vorbesc tuturor, sau nu am rabdare cu toti, inseamna ca haina mea veche trebuie lepadata, cu toate ca m'am obisnuit cu ea. Aproape ca mi'e draga, diabolica de ea.. :)

      Insa e greu. Obosesti. Nu mai ai radbare. Devine apasator sa vezi...

      Incolo, multam fain. :)

      Ștergere
    6. pai mizantropule, hotaraste-te si tu odata, ca ba-s proasta, ba inteligenta.

      Ștergere
    7. :)) la ce poti sa te astepti de la un mizantrop

      Ștergere
    8. ok, ia sa continui eu cu ceea ce aveam de gand sa scriu ieri si nu mai apucasem.

      bro cel inteligent afirma:

      "Cu stilul meu, nu stiu cata lumina aduc...
      Insa cu siguranta, am ceva de spus, si vreau sa impart."
      ----------------------------

      stimate bro(asta asa ca sa te simti un pic periat;) ca stiu ca-ti place) umila mea cunostinta in fizica imi spune ca luminä poate aduce DOAR INSASI LUMINA. sa inteleg ca te-ai transformat in LUCEAFAR de lumina? tu poti, cum bine zici, doar sa-ti imparti intelegerea/parerea, dar nimic mai mult.

      dar atata timp cat il tii in brate pe acest isus, ma tem ca nu lumina imparti ci doar o asa zisa lumina.

      uite ce zice insusi isus despre identitatea sa:

      Apoc. 22:16 Ich, Jesus, habe gesandt meinen Engel, solches zu bezeugen an die Gemeinden. Ich bin die Wurzel des Geschlechts David, der helle MORGENSTERN.

      16 „Eu, Isus, am trimis pe îngerul Meu să vă adeverească aceste lucruri pentru biserici. Eu sunt Rădăcina şi Sămânţa lui David, LUCEAFARUL stralucitor de dimineata.”

      LUCEAFAR= LUCIFER care inseamna ADUCATOR DE LUMINA (de la lux, lucis - "lumina"... și... ferre - "a aduce"

      daca ai ajuns sa crezi ca poti sa imparti lumina, sau, ma rog sa luminezi cat de cat pe astia prosti ca mine, te-ai intrebat macar a cui lumina o imparti?

      probabil ca acest mesaj va ajunge tot in spam. dar eu te intreb, unde ti-e coloana vertebrala ptr. a accepta si alte argumentari, chiar fondate!? sau sa inteleg ca, cu cat sunt mai fondate cu atat mai periculoase, si de aceea devin insuportabile fiind aruncate imediat in spam?

      Ștergere
    9. "In prima faza esti la ora de prieteni, apoi te baga la apa( cu tot cu cerebel) , apoi iti da o diploma gen contract de acces in cer....
      Ulterior daca din postura de prieten al evangheliei , puo si tu niste intrebari de bun simt, imediat devii dusmanul de moarte al sistemului.
      Si cica ei aduc oameni la Christos din dragoste...
      Asta da minciuna frate!!!!!!'"

      .....................

      nu-i minciuna nenea! nu nu, nicidecum! totul e doar sa stii sa descifrezi corect cine e acel hristos. cat despre dragoste, e plina terra asta de acest fenomenum ciudatum. asa ca n-or face chiar adventistii economie, nu?

      Ștergere
    10. cornelus cu päru crietz, furä poama din cotietz/ si se jurä nene, ca nu furä, da... mizantropu tot il blamä

      bla bla bla

      Ștergere
    11. "...dă-i pace frate!nu merită să-ți uzezi tastatura ”geaba.:))))..!
      --------------
      tastatura zic si io, nu merita, dar jiejitili? .....aste sunt inuzabili.

      Ștergere
    12. Sis, nu de coloana tine aprobarea tuturor imbecilitatilor pe care mi le scrii de regula. Ce, tu ai coloana de mi le scrii?

      Uneori, daca vad ca esti in toane bune, semn ca ti'ai luat cuminte medicatia, ti le mai aprob.

      Inventam insa o noua porunca biblica, pe care o aplicam pe blogul asta: sa'ti respecti aproapele, da' nu numa' ca pe tine.

      Ștergere
    13. Incolo, Lucifer, adica imitatia de lucsi pozeaza in lumina autentica, bag seama. Si i'a cam fraierit pe multi cu asta.

      Io ma tot gandesc ca o fi ceva nasol in mintea omului, ca o egofrenia maligna care'l face sa se gandeasca ca imbecilitatile pe care le face sunt lucruri destepte,
      Ca asa si zice: ca poate fi inger de lumina daca se screme.

      Un subiect misto. Iaca, accept provocarea.
      Insa nu cred ca ai coloana sa'l discuti odata cu mine pe privat!
      Zic pe privat si nu aici, pt ca aici destul de putin te tin toanele bune, si nu'i pacat sa infund spamul cu idei stralucite?

      Ștergere
    14. Daca ideile-s stralucite, de ce ar fi nevoie sa infunzi spamul? Inafara de asta nu era o provocare ci un fact, caci nu eu am scris biblia. Am citat doar ce spune insusi despre el, acel personaj biblic numit isus hristos. Ptr. cei care reusesc sa priceapa acele randuri, s-a terminat in definitiv discutia, caci acele cuvinte spun tot. N-ar mai fi nimic de discutat.

      In legatura cu privatul, nu coloana imi lipseste, ci interesul. Cineva care n-a avut in trecut coloana sa se prezinte si sa-si dea pe fata reala identitate, nu prezinta in ochii mei interes. Mie-mi plac cartile pe fata si nu jocul in umbra. Daca vei avea vreodata coloana sa intri cu reala ta identitate, si anume cu K.M.S, iti voi face hatarul de a disuta cu tine si in privat, atata timp cat vei reusi sa dai dovada de respect. Dar daca nu ai aici, de ce ai avea acolo? Sper ca te-am lamurit.

      Ștergere
    15. Daca'ti lipseste interesul, ce naiba imi tot tzopai pe'aici ca o capra?
      Crezi ca ma convingi cu discursurile'ti patetice, in timp ce in realitate trebuie sa'ti bag in spam 80 la suta din mazgalituri?
      Ti'am mai spus ca ma confunzi. Nu sunt nici un KMS. Habar n'am cine este. N'am fost niciodata adventist. N'am calcat in viata mea intr'o biserica de'a voastra. Mi'a ajuns sa vad enoriasii ca sa ma conving instant. De asta ti'am si inteles boala: pt ca i'am vazut pe ceilalti cum sunt.

      Ti'am propus sa discutam in privat, tocmai ca se te conving ca nu sunt cine crezi.
      Insa daca tu preferi sa delirezi, iti meriti boala.

      Sa fii sanatoasa.

      Ștergere
  7. ginditorul de la hamangia3 octombrie 2013, 20:02

    D.le mizantrop nu am inteles ce ai vrut sa spui,cum cristos nu amurit ptr noi?Atunci ptr ce toate cite sau scris si se vor mai scrie.Crezi ca a fost alceva mai superior intelegerii celor din acele timpuri si care noua ne -a parvenit intr-o forma denaturata dupa2000 de ani de traduceri.Sau aveti o noua conceptie,in lumina descoperirilor de acum din asronomie,fizica etc. Cu respect

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimate ganditorule,

      Nu trebuie sa'ti spun ca traim intr'o lume violenta. Vezi si singur asta. Probabil ca vezi singur si cum functioneaza, cata minciuna, cat uz de forta se face pt a o perpetua si proteja minciuna. Cata cheltuiala.

      A spune adevarul intr'o lume ca asta, bunaoara, este un act de curaj, constient fiind ca s'ar putea nu numai sa nu placi majoritatii, ci in functie de apele pe care le tulburi, de miscarile pe care le provoci, sa devii chiar periculos.

      Isus Hristos nu s'a nascut pt a muri, decat in masura in care moare fiecare dintre noi. Scopul Lui a fost sa ne invete dragostea, sa ne arate cat de ridicole sunt regulile carora le dam atata importanta, sa ne arate ca daca continuam pe drumul pe care am fost pusi sa mergem, setati dupa legile omenesti, mergem inspre groapa.
      Si'a asumat totusi, absolut constient si riscul de a nu fi placut, ba mai mult, dupa cum stii, riscul de'a'si pierde viata.
      A ales sa mearga pana la capat. Ne'a iubit astfel mai mult decat propria lui viata.

      In acest context am spus ca nu a murit pt noi, adica, nu dupa folclorul religios, care interpreteaza total eronat.

      Cu respect.

      Ștergere
    2. Corect! Credeam ca sunt cam singur in aceasta "erezie"...oamenii n-au inteles grozavia ca nu doar ne autodistrugem dar l-am distrus si pe Dumnezeu.

      Nitsche a punctat chiar frumos:
      http://www.historyguide.org/europe/madman.html

      PS:"Oamenii au iubit mai mult intunericul decat lumina"

      Ștergere
    3. Maximus,
      ....eu sunt de parere ca Lumina nu vine din lumina , ci din intuneric.....( M. Eliade).....
      Parca scria pe undeva ca "isi vor da sufletul de groaza" ....
      Asa ca mai avem mult intuneric pana cand vom descoperii adevarata Lumina:)))))

      Ștergere
  8. "Sa ne intoarcem insa la adventistii nostri, singurii si cei mai alesi de Domnul, pionii principali din marea lupta dintre pacat si neprihanire, cei despre care stim ca fac parte din planul lui Dumnezeu, bla, bla, bla."
    ------
    nu-i deloc bla bla, bro, e cat se poate de corect. ca domnul, adica luceafarul nu di jiaba a infiintat aceasta grupare. totul decurge iegzact asa cum sta in agenda lui. deci, la fel ca si ortodocsii, musulmanii, budistii si tot tacamul, asa si adventistii fac parte din planul sau. ce zici, asta-i mai pe placul la maria ta, sau tot in iazul cu foc o bagi? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. "Ne'a iubit astfel mai mult decat propria lui viata."
    ...........
    cum zicea un vechi "amic" di pi vremuri? "mi se falfaie!"

    RăspundețiȘtergere
  10. MIZANTROPULE, TE IUBESC, DIN TOATA INIMA MA! CATTALIN
    Inrt-o unja zi, cind voi cata ubn principium sau altcevax, 0254.324.108.

    RăspundețiȘtergere
  11. Fratelo ce'ai facut? A dat spamul pe afara?
    Ioi! Ca nu mai inteleg 'nica...

    Anonimus este muiere sau barbat?!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muiere, bre! Insa cel de pe urma cred ca e fratele nostru disparut, Diogene. :)

      Ștergere
  12. "Mizantropescu5 octombrie 2013, 19:46

    Sis, nu de coloana tine aprobarea tuturor imbecilitatilor pe care mi le scrii de regula. Ce, tu ai coloana de mi le scrii?

    Uneori, daca vad ca esti in toane bune, semn ca ti'ai luat cuminte medicatia, ti le mai aprob.

    Inventam insa o noua porunca biblica, pe care o aplicam pe blogul asta: sa'ti respecti aproapele, da' nu numa' ca pe tine."
    -----------------------------------

    Nene Mizantropu, hai sa clarificam niste lucruri. Eu respect doar in masura in care sunt respectata. Din start ofer respect, dar din momentul in care vad ca la adresa mea respectul nu mai este oferit, ma conform si eu. Cea mai mare dovada este exprimarea domniei tale in dreptul vederilor mele. Cand spui ca sunt imbecilitati, nu dai dovada nici intr-un caz de respect ci de intoleranta. Respectul include toleranta in fata diferentelor si a vederilor contrarii. Acum, hai sa presupunem ca in realitate te doare drept in 14 ce as crede sau nu as crede eu. Asta ar insemna intr-adevar ca ai fi tolerant si ca ai respecta felul meu diferit de a crede si a trai. Insa in conversatii nu dai dovada de asa ceva. Caci daca ti se posteaza ceva care te zgarie, in loc sa combati cu stil si argumente, ori le cataloghezi ca fiind imbecilitati, ori le bagi la spam. Adica, daca nu gandeste ca mine mizantropu, n-are dreptul sa cante imbecila. Asta-i dictatura, rasism, si nu are de-a face cu respectul si toleranta.

    Si da, ceea ce scriu e ceea ce gandesc si cred, si am atat coloana cat si dreptul sa expun. Caci nu-mi expun gandirea ptr. a-mi bate joc de tine sau de altii cand scriu pe bloguri, ci o fac ptr. ca face parte din mine. Ca folosesc cate-odata o tenta ironica sau sarcastica, e alta mancare de peste.

    Dar stii ce n-ai invatat matale? Ca nu e obligata toata lumea sa tina o viata intraga imbecilitati in brate si minciuni. Asa ca nu e nevoie de porunci noi, caci nici macar alea existente nu-s morale, ci ajunge sa inveti ce-i toleranta si respectul. Adica, ca sunt si oameni care nu gandesc ca tine, sau au gandit candva, dar n-o mai fac. E atat de greu? Eu zic ca nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Papusa, la tine lentoarea cu care pricepi vine ca o compensare a iutimii cu care uiti.
      Eu nu ideile ti le cenzurez, ci forma nesimtita prin care ti le prezinti.

      Insultele nu sunt ironie si nici sarcasm. La cat m'ai injurat si insultat, te asigur ca marea majoritate nici macar nu s'ar fi gandit sa'ti mai selecteze din comentarii, ci ti le'ar fi aruncat pe toate la goz.
      Eu sunt un tip ok, dupa cum vezi si te iau asa cum esti: abrutizata de adventismul de performanta, in consecinta iti ofer o mana de ajutor.

      Ai grija cum iti folosesti oportunitatea si nu abuza de buna mea credinta, ca s'ar putea sa'ti inchid robinetul la har...

      Ștergere