17 iulie 2013

Vinovatii!



Fara nici o exceptie, ne mintim singuri.

Si cu toate ca aspiram si cautam pacea mintii, ne impiedicam de prejudecatile, ideile preconcepute care ne'au fost lasate mostenire, de cele mai multe ori de familie, si ca si cum n'ar fi de'ajuns, au contribuit la ele, scoala si..societatea.
Maldarul de gunoi ajungand sa eclipseze soarele fiintei noastre, ajungand sa nu mai stim cine suntem.

Iata o simpla cugetare.
Va las s'o rumegati cu mintea voastra.
S'o filtrati voi cognitiv.
Moral.

........................

In societatea noastra, ma simt ca la azil.
Condamnat sa'mi extrag spiritualitatea din realitatea existenta in minte, in timp ce o alta realitate ma constrange sa recunosc ca este suverana peste timpul meu, actiunile si fiinta mea.
Stiu ca si voi simtiti la fel.

.........................


 Am judecat in mintea mea un OM.
Si din cauza asta nu l'am mai putut iubi.

Vinovatul sunt eu.


Si voi, toti.  

.........................

Care mai e realitatea! 

18 comentarii:

  1. salut omule!chiar ma intrebam de ce taci!subscriu si eu la faza cu ”ne mintim singuri”si daca incerc s-o filtrez cognitiv ,ajung tot la disonanta,bat-o vina!Daca mai stii filmul „inception„din 2010 care a stabilit recorduri in materie de box-office.Cred ca nu mai este mult pana cand oamenii isi vor cumpara acea casca inception pentru a scapa de manipulare si pentru a-si crea propia realitate.Cercetatori japonezi au creat un sistem numit SR(substituire a realitatii) care are rolul de a modifica perceptia realitatii in cazul persoanelor cu probleme psihiatrice.Daca stau bine sa ma gandesc,se vede de la o posta ca traim intr-o societate bolnava ,in care nici macar nebunii nu mai au loc in spitale,si au dat iama prin biserici.Si mai grav este ca acesti indivizi se mai si reproduc. Din pacate pentru acestia nu s-a inventat serviciul de „ecarisaj„uman.Referitor la videoclip!ai cautat mult pana l-ai gasit?are un mesaj cutremurator.Apropo!vezi ca ti-a venit friend-ul MK.Sa stii ca mi-as cumpara o casca d-asta , macar pentru mersul la șeptici.Poate asa mai scap de cretinismul unora....sa fi ”luminat”si nevinovat omule!free thinking man..Ps:ma loghez cu numele meu ,dar la postare apare anonim.Care-i spilul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iaca, Inception nu l'am vazut. Poate si pt faptul ca l'am vazut in distributie pe Siropel Di Caprio, despre care mi'am schimbat parerea in bine abia dupa ce'am vazut "Django Unchained ", unde a jucat magistral. 'Tzam de pont!

      Incolo, stii ca's incurcate caile internetului, mai ales pe blogspot, uneori.
      Nu'i mai simplu sa te semnezi jos?
      Ca pe vremuri. :)

      Ștergere
  2. Prietene, am reusit sa vad si " Inception ".
    Oh, ce film!

    ...si te mai miri ca scriu usor abstractizat si pt a atrage o anumita categorie de cititori? ...
    Vreau sa pot vorbi si eu cu cineva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...in afara de cel mai prietenul meu, Diogene.

      Ștergere
  3. Mizantrop,bunicel filmul no?..te citez”In societatea noastra, ma simt ca la azil”...Amice!eu in societate ma simt acceptabil, avand in vedere ca am posibilitatea sa-mi aleg cretinii cu care vin in contact.Dar ce ma fac,cand in biserica, sau in azilul azs-ist,dau de idioti care in ciuda faptului ca arata tineri( dar au mintea ca la 80 ani),iar unii arata ca la 80 de ani(dar au mintea de 10 ani).Chiar daca vreau sa-i evit si sa-l ascult pe clovnul care vorbeste pe ”piedestalul de paie”ei fac pe dracu in patru si ma provoaca sa le spun in fata ca sunt niste azilati si prizonieri in propia minte.In discutiile pe care le am cu acesti”copilasi”si le spun ca si viata de afara este buna daca esti intelept,stii ce-mi raspund?ne este frica sa iesim din azil ,pentru ca nu am fost invatati,decat sa dormim,sa luam medicamente,si sa mancam hrana la „conserva„Viata reala îi sperie pur si simplu.Bai ce face frica asta!a dezumanizat lumea in cel mai mare hal.Da prietene.Frica este cea care tine individul in camasa de forta,iar daca reuseste sa scape cumva...atunci moare.Asadar fara frica omule.Fara frica!..let*s play...nu mie frica,nu mie frica de bau-bau.Nice day..***iluminatul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, am o intrebare pt tine: esti masochist?
      Daca tot te enervezi pe ei, de ce mei mergi la biserica lor?
      Stii foarte bine ca biserica e aia: " Căci acolo unde sunt doi sau trei adunaţi în Numele Meu, sunt şi Eu în mijlocul lor."
      Astia nu vor sa auda decat invatatura lor, ii doare in cot de adevar.
      Si exact asta spun si eu: frica e mobilul actiunilor lor. De frica si stau in grupuri, inselandu'se singuri.

      Ștergere
  4. Mos Racu, pustic adogmatic care citeaza din Toparceanu:
    http://www.youtube.com/watch?v=O9t5AH5aSWE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu, a murit acum 2 sau 3 ani. Mi'a placut mult pt naturalete si simtul umorului.

      Ștergere
  5. Dupa ce am citit primele rinduri, si m-am lasat impresionat de profunzimea ideilor tale, am simtit irezistibila tentatie de a-ti raspune. Din fericire, am si calitatea de-a-mi fina instinctele primare si a incerca mai apopi sa vaz si ce-au gindit despre asta si ceilalti cititori. Nu pentru ami schimba ceva din viziune, ci doar pentru o simpla confruntare.

    Textul tau , pentru mine unul, suna ametitor de realist, constituind un soi de truism. Desi nu sint nici Michelet, nici Andre Gide! Dar cred ca astea au mai fost spuse, sublim de frumos, de scriitorii rusi!

    Cit privire la amicul anonim, parafrazindu-l, care-i spilul cu "Inception"?! Cred ca doar datorita virstei (iar asta nu-i un dezavantaj, ba din contra este chiar un avantaj imens!) se lasa furat de peisaj! Toate persoanele cu dezabilitati psihice isi construiesc propriul univers. Numai sistemele de valori difera. In rest, totul este ca in realitate. Realitatea virtuala, prin definitie, este una construita, ireala. Prin urmare se integreaza in acest tip de structuri care tin de domeniul cercetarii psihiatrice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare cum ar fi ca intr'o anume realitate sa fie "tratati " cei snaatosi la cap, pt a putea fi reintegrati in "normalitate" ?

      Ștergere
  6. P.S.

    diogene cu minuscula mein freund, nu capitala! Pentru ca Diogene a fost un Om. Eu sint doar o biata imitatie, o papuse de paie, o speriertoare de ciori! Pentru omenirea...reala!

    RăspundețiȘtergere
  7. offtopic

    ai vazut mein frerund cum arata un desktop 3D in Linux? Compiz esdte managerul 3D. Vezi pe Youtube. Chestia este ca trebuie sa-l adjustezi in functie de optiunile tale. Adica tocmai seea ce lipseste celei mai mari parti a omenirii!

    Doar utilizatorii de Linux stiu de ce! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No, io abia stiu de "GEAMURI", Linux ii prea mult...

      Ștergere
  8. Prietene, o sa fiu la fel de sincer cu tine si-o sa-ti marturisesc ca am visat ( si mai visez inca si astaqzi!) in construirea unei lumi asa cum a fost creata de cei de la Farm Brook... Stiu, este o iluzie, ceva aproape imposibil, dar toacmai acesta este marele merit al Omului: ADAPTAREA! Asa cum bine intuia Charles Darwin, care pe linga limitel;e lui inevitabile, isi pastreaza maritle merite! Omul a fost doart o fiinta cvare s-a supus cu mare smerenie! prefacerilor. Un profesor de istorie imi spunea odata vis-a vis la intrebarea mea referitoare la mica probabilitate a romanizarii populatiei vechii Dacii, ca poate ca dacii erau pregatiti nsa fie cucerito?! Si in acel moment mi-a cazut fisa cu Cioran si cucerirea Frantei de Germania, in vara lui 1940, cind francezii i-au spus ca Franta este pregatiota pentru a capitula....

    Dar sar de la una la alta... credeam mein freund, in aceasta viata, la o inalta constientizare a omului. M-asm inselat! Amarnic! Noi roamanii, abia scapati din gulagul sovietic, nu mai avem incredere unii in altii... Ne-am dez-umanizat! Nu mai sintem Oameni. Sinrtem niste biete tiritoare, infirme, nevazatoare, nesimtitoare, nepasatoare la durerile celorlalti...

    "Prietenul" tau, pastorul reformat din postarea lui Martin Luther faceas misto de tine si de mine, "iubitorul de oameni"... Tocmai el, purtatorul de stindard al unui om ce propovaduia iubirea maxima, totala, intre semeni...


    La ce decasdre totala a ajuns specia umana.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si eu nu din cauza dezumanizarii imi urlu pe web durerile?.. :)

      Constientizand insa primul vinovat: EU.
      Si fiecare poate citi in nume personal.

      Ștergere
  9. Daca te-am agasat cumva cu prea plinul meu de dcomentarii, uneori prea exagerate, poate suparatoare, determinata poate tocmai din aceasta tot mai rara intilnire cu Omul, da-mi de stire si n-o voi mai face..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singurii care ma agaseaza sunt nesimtitii.
      Iar la tine nu'i cazul, my friend... :)

      Ștergere