21 aprilie 2013

Violenta.

Lumea in care traim are ca piatra din capul unghiului violenta, si diferitele ei forme de manifestare.

Ne confruntam cu ea, prin purtatorii ei, zi de zi, constient sau ba.

Sa ascultam impreuna o melodie marca  Alanis Morissette despre violenta.



"Versions Of Violence"

Coercing or leaving
Shutting down and punishing
Running from rooms, defending
Withholding, justifying

These versions of violence
Sometimes subtle sometimes clear
And the ones that go unnoticed
Still leave their mark once disappeared

Diagnosing, analyzing
Unsolicited advice
Explaining and controlling,
Judging opining and meddling

These versions of violence
Sometimes subtle sometimes clear
And the ones that go unnoticed
Still leave their mark once disappeared

This labeling
This pointing
this sensitive's unraveling
This sting I've been ignoring
I feel it way down way down

These versions of violence
Sometimes subtle sometimes clear
And the ones that go unnoticed
Still leave their mark once disappeared

6 comentarii:

  1. Salut ! Ti-am scris pe g-mail dar nu stiu daca ai primit mesajul. Abordeaza-ma te rog pe messenger. Pe Facebook, asa cum stii, sunt blocat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Serus. Ti'am raspuns pe gmail. Scuze, nu vazusem. Pe facebook si eu am rateuri. Habar n'am de ce.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si care-i raspunsul la violenta?
    observ aici reactii violente...la prosti (nu-i critica), ma intreb daca e bine; prostii oricum nu pot...fi "treziti".
    A venit Intelepciunea si a dat vedere sclavilor, libertate orbilor si intelepciune nestiutorilor, dar sa explice la prost de ce nu-i destept asta n-a reusit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cristilz, arunca o privire la descrierea profilului. Acolo unde scrie cat de satul sunt.
      Sa'ti spun ceva? Acolo n'am glumit.

      Sigur ca metodele mele nu sunt tocmai ortodoxe.
      Insa, atunci cand esti obligat sa traiesti intr'un mediu total pe dos decat normalitatea, atunci cand se mai si acutizeaza, si'atunci cand te uiti in jur si vezi atata nepasare, te saturi si speli pe jos cu prostul, pt ca in fond, asta merita.
      Daca vrei sa judeci obiectiv, gandeste'te asa: in timp ce prostul foloseste violenta spre a te ataca, eu sunt mai finut, dandu'le doar in scris ceea ce ar merita in real.




      Ștergere
  4. am aruncat priviri si inca mai arunc...incerc sa inteleg rostu, tu spui ca "esti obligat sa traiesti...", cine/ce te obliga? poate convins, nu obligat, convins de Realitate; ma rog alt subiect;

    cat despre spalat pe jos cu prostu, cu regret privesc in istorie (aproape sau departe)si vad exact contrariu, prostii au condus si vor conduce, iar cei care se impotrivesc sunt exterminati;
    ei castiga, e planeta lor (nu vezi ce fac cu ea?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cristilz, potrivit gradului de constienta al fiecaruia, realitatea in care traiesti poate fi mai mult sau mai putin suportabila.

      De acord ca prostii conduc. Si daca imbina prostia cu nesimtirea, cu atat mai reusit.
      Avem totusi dreptul sa protestam, nu ?

      Daca spre exemplu, unii isi urla nemultumirile prin biserici, sub forma unor cantari bisericesti, care sunt convins ca'i zgarie la urechi si pe ingeri..., eu mi le urlu la mine pe blog. Nah, si pe unele unde am privilegiul sa nu fi fost banat, pt prestatii iesite din limitele "normalitatii".

      Stiu si ce'mi sugerezi si'ti dau oarecum dreptate. Insa nu mai am nervi, my friend.

      Ștergere