19 martie 2013

Despre idiotenie si idioti.

In urma ultimelor articole, mi'a fost atrasa atentia de unii, care ma acuza ca sunt prea dur.
Pentru ca, cica,  nu se face sa tot numesc o categorie de oameni, idioti.

Ce nu inteleg oamenii care'mi tot atrag atentia e ca eu am toata simpatia fata de acesti idioti!

In mod normal, acestia nu sunt asa cum ii descrie DEX'ul.
Nu sunt total lipsiti de inteligenta, prosti, neghiobi, tampiti, cretini sau imbecili.
Nu au nici coeficientul de inteligenta egal cu temperatura camerei! Si nici facand lucruri pe care un om in firea lui nu le'ar face, nu! Si nici lipsiti de orice ideal, crez sau ceva inteligent care sa'i insufleteasca.Si nici facand atata rau in jur.  Nimic din toate acestea!

Idiotii, in realitate, sunt oameni extrem de inteligenti si buni. De fapt, sunt niste ingeri.
Insa cazand in pacat, Dumnezeu le'a inchis spiritele inteligente si bune in corpuri de oameni, ale caror mijloace de exprimare sunt extrem de reduse, avand organele de perceptie putin dezorganizate, adica creiere cu neuroni foarte putini, de regula grupati in numere pare: doi, devenind astfel ba adventisti, ba ortodocsi, ba musulmani, ba.....politicieni, ba slugile din sistemul actual.

In felul acesta, Dumnezeu vrea sa le arate ca daca faci pe prostul, cazand in pacat, s'ar putea sa ramai asa.
Temporar doar! Ca dupa ce mori, esti dezlegat de trupul ce ti'a fost  inchisoare si devii iarasi inteligent...

In concluzie, idiotii sunt niste genii cu neuroni putini si comportament haotic, inchisi intr'un corp de ...idiot!

Am scris acest articol, in speranta ca idiotii n'or sa se mai supere pe mine ca le spun idioti, ci o sa'si redirectioneze supararile spre lucrurile care'i fac sa fie asa.
Unii ar putea fi suparati pe parintii lor, care in ignoranta lor nu s'au gandit sa'i faca un frate mai reusit, pt ca se stie, un frate reusit are sansa sa'l traga in sus pe cel mai putin reusit.
Altii ar putea fi suparati pe scoala! Care in loc sa'i invete sa gandeasca, ii invata sa memoreze si sa repete ca papagalii, sau bagandu'i de mici copii in masina de tocat a sistemului.
Altii ar putea fi suparati pe politicieni, care le'au bagat in cap ca ei nu'si pot conduce vietile singuri, consecinta fiind necesitatea lor, ca hoti si mincinosi si talhari la drumul mare.
Iar altii s'ar putea supara pe religii, care le plimba mintile o viata intreaga prin alte meleaguri decat REALITATEA, toate acestea, transformand umanitatea intr'o gasca imensa de ..idioti.

Exista si posibilitatea sa se vindece, si astfel sa nu mai fie idioti.
Insa asta presupune musai sa invete sa gandeasca cu creierele lor.
Stiu, destul de greu, dupa ce o viata intreaga au fost obisnuiti sa gandeasca cu ale altora.

Pana atunci, fara suparare, o sa continui sa spun ce gandesc, fie ca le place fie ca nu.
Pt ca, in fond, de ce sunt idioti si citesc articole in care se regasesc? 








12 comentarii:

  1. Nici eu n-o puteam zice mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi utilizez si eu uneori cuvintul, il folosesc gresit, pentru ca idiotii sint pina la urma oameni admirabili fata de cei descrisi mai sus. Ei saracii au o problema, s-au nascut in aceasta stare, ceilalti, au cistigat-o, primii sint la locul lor si nu ii duce mintea sa faca prea multe asociatii si jocuri de idei, ultimii, sint cei care se cred buricul omenirii, cred ca le stiu pe toate, adevarul este intotdeauna de partea lor si au totdeauna dreptatea, desi pina la urma sint vai de ei si toata "gindirea" nu valoreaza mai mult decit o potcoava rupta de cal! Gindesc mult si de cele mai multe ori prost, dar daca le-a intrat o prostie in cap, nu poate sa le-o scoata intreaga omenire. Au multe idei, si multe nelamuriri, insa doar despre lucrurile care ii privesc pe ceilalti. In ceea ce-i priveste pe ei se afla deja in stapinirea unor adevaruri imutabile. Privesc lumea doar ca pe un soi de jucarie care a fost creata doar pentru desfatarea lor. Ceilalti n-au niciun secret pentru ei, sint lipsiti de orice importanta si aflati acolo doar pentru a-i sluji sau pentru a se minuna de inaltele facultati pe care ei le poseda, in virtutea mostenirii de la stramosii lor, descalecatori din Olimp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca tonul dur nu se adreseaza celor care NU POT! Ei sunt in afara moralei!

      Se adreseaza, asa cum bine ai comentat celor care au deja cupa mult prea plina de adevaruri incat sa le mai priceapa si pe cele simple si de bun simt, influentand astfel lumea intr'o directie care nu stiu daca mie imi convine, tarandu'ne intr'o lume care nu'i a noastra, insa trebuie sa o suportam.
      Pe genul asta de idioti ii voi taxa toata viata.

      Ștergere
  3. Crezi ca merita? Eu am sters multe postari pentru ca imi faceau singe rau cind imi aminteam subiectul pe care il tratam acolo. M-am gindit multa vreme si am ajuns la concluzia ca sint si atitea lucruri minunate la care poti sa te gindesti, incit nu se merita sa stai ancorat tot timpul in prostia altora, care pina la urma este... molipsitoare! Ajungi sa te cufunzi intr-un soi de alienare, care nu este cu nimic mai bun decit cel in care inoata ei. Desi cred ca avem o structura interioara care nu ne lasa sa trecem peste lucrurile care ne dor, trebuie facut un efort sa iesim din acest tip de gindire negativista, care cred ca ne marcheaza, ba mai mult, ne impiedica sa gindim si sa traim asa cum am putea s-o facem, altfel decit subiectii de care vorbim. E pacat sa ne sinucidem persistind in prostia noastra, daramite in a altora! Si pe urma, se vede ca nu inteleg, nu pot sa inteleaga nimic, ba chiar am vaga impresie ca pentru ei este un soi de fala ca sint atit de bagati in seama, chiar si pentru a fi ridiculizati! Daunazi, mi-am facut o seama de nervi pe seama modului pervers in care niste nulitati incearca sa arunce in absurd operele unor giganti ai spiritului, oferind prostimii mura-in-gura o filozofie, vorba lui Nae Ionescu, "de om prost"! 'Ailaltii, sint atit de redusi, incit daca isi inchipuie ca au citit citeva rinduri dintr-o critica pe seama operei unui autor, au ajuns sa-l inteleaga mai bine decit el! Neluind in calcul ca de cele mai multe ori, trecerea prin prizma gindirii unui altuia, chiar inspirat de cele mai bune intentii si mai inocent om de pe pamint, ideile ajung sa-si schibe intelesul, uneori capatind chiar unul contrar fata de ceea ce autorul isi dorea sa transmita. Ca sa nu mai punem in calcul dificultatile ridicate de bagajul de cunostiinte, uneori diferite total de cele pe care le poseda celalalt, puterea noastra de intelegere, si chiar de exprimare, hai sa-i zicem artistica, pentru ca are si o importanta destul de mare modul in care reusesti sa dai o forma cit mai atragatore la ceea ce doresti sa exprimi, poate chiar mai mare decit mesajul pe care incerci sa-l transmiti. Sigur ca exista numeroase lucruri pe care nu le poti intelege singur dintr-o carte, dar abia dupa ce ai citit-o poti face incercarea sa elucidezi nebuloasele, cu ajutorul unor critici, desi si astia se bat pina la urma atit intre ei in privinta simbolurilor si semnificatiilor, incit de multe ori ajungi sa nu stii ce sa mai crezi! Si uite asa am ajuns la concluzia ca n-are niciun rost sa ma bat cu morile de vint. Desi uneori, gresesc si ma mai las prada prostiei altora si propriei mele prostii! Ceea ce pina la urma, nu este semn de prea multa inteligenta! Sper sa nu ma acuzi si acum de vreun soi de "prozelitism" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara indoiala ca sunt mai prost ca oricine.
      Tot ce'mi ramane este sa ma mai inveselesc pe seama mea.
      Insa lumea este invidioasa pe incercarea mea de autocritica si se intrece cu mine, dandu'mi uneori motive sa rad mai tare de ea.
      Astfel, iese un blog ciudat ca al meu.
      Motiv pt unii ba sa ma blesteme, pt altii sa traga invataminte, sau pt unii pur si simplu sa rada, daca au si de ce.

      Ștergere
  4. "Idiotii, in realitate, sunt oameni "...."in speranta ca idiotii n'or sa se mai supere pe mine ca (LE) spun idioti"
    .....
    Nenea Mizantropu, matale cu al cui creieras gandesti? Sa inteleg ca matale nu esti om de ajungi sa (LE) spui altora idioti? Daca idiotii sunt spirite inteligente si bune reduse la rang de om, mataluta unde te incadrezi? Categoria Supra-om? Ai dat spaga boss-ului cand te-a incarnat ca nu suportai ideea de gasca?:)) Care-s sansele tale de vindecare daca ale celorlalti e sa ajunga sa gandeasca cu propriul creieras? Si cum statea treaba cu REALITATEA? Frate, esti atat de realist ca mi se falfaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citeste dracului cu un comment mai sus si nu fi idioata.

      Ștergere
  5. Azi sunt intentionat idioata...ca-i cam liniste prin perimetrul meu si aveam nevoie de maltratare. Ai pus botul degeaba. Da ca sa fii multumit, ridicam scorul 1:0 ptr.tine darling;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi s'aparut un act voluntar. Mi'ai parut foarte naturala!...

      Nu jucam pe scor, honey.

      Orice act de creatie merge pe contre. ;)

      Ștergere
  6. Cunosti doar ce ci s-a aratat...nu uita. Stille Gewässer sind manchmal seeeehr tief.;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca doar aia cunosc.
      Insa, indemn pe toata lumea la o observatie obiectiva a realitatii, asa cum ma stradui si eu.

      Ștergere