26 noiembrie 2012

Schools Are Prisons !


6 comentarii:

  1. Another brick in the wall
    http://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U

    Religia mea: The manipulated man.pdf torrent
    ISBN: 1905177178

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La o sedinta cu parintii, au avut pretentia sa semnez ca n'o sa'mi "deranjez" copilul in nici un caz la ore...

      Atata ca le'am explicat ca il deranjez si daca e in timpul liturghiei. :)
      Asta daca ajunge accidental la biserica.

      Ștergere
    2. Astia depasec orice inchipuire! Si mai au si pretentia de-a fi educati!Eu as fi trecut zilnic in timpul oreleor, numai sa le dau cu tifla la inchipuiti. Dar sa stii ca n-au facut-o din prea multa inteligenta... :)

      Ștergere
  2. Curios. Tocmai iti raspundeam, si in referirea la viata furata, ma gindeam la scoala si armata inutila. Daca ma uit inapoi, toata scoala facuta nu valoreaza prea multe parale, macar ca n-am trecut chiar ca gisca prin apa cum au facut altii cu medii mult mai mari decit mine. Nu s-au ostenit nici macar sa-mi multumeasca, desi unii au intrat la facultate inaintea mea, s-au facut ca nu ma cunosc! Culmea, ca dupa ce copiau primeau note mai mari! E adevarat, poate aveau un scris mai frumos, si aveau si cum sa-si organizeze lucrarea. La mine toate aratau ca o ciorna! Cit despre armata, eu cred ca m-a facut sa-mi ratez viitorul. Pina atunci eram un visator, credeam in umanism, in maretia omului, Victor Hugo, Emerson, povesti de adormit copiii... Azi am ramas cu Marc Aureliu si Scopenhauer, nu-l mai suport pina nici pe Cioran, mi se pare un optimist lunatic... Armata a fost o lovitura cumplita. Toate visele s-au facut tandari si in urma lor a ramas o ura neimpacata si cumplita impotriva acestor cirpe ce obisnuiesc a--si zice oameni... Nici azi nu s-a domolit furia ei... Iarta-ma pentru digresiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o intrebare de ma tot macina... cwe crezi, pe preoti, institutia este cea care ii determine sa alerge dupa imbogagire (la fel cum e in cazul militientilor pe care institutia ii obliga la o plafonare in ridicol si orientare catre intreceri in vile cu 50-100 de camere, etc.), sau mai degraba cei care aleg viata asta o fac doar pentru avantajele materiale? Ori si una si alta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Diogene my friend, o sa incerc sa'ti raspund azi la comentariile de lapostul asta, urmand ca maine, daca nu'mi pica ochii in gura cand ma intorc de la munca sa;ti raspund si la restul.

    Cred ca civilizatia e de vina pt tot.
    Civilizatia induce omului tot felul de patimi, care in functie de individ se dezvolta pana la excacerbare.
    Fiind un fel de anarho-primitivist cu influente crestinoide ( misto mutatie, nu? ), pun pe seama civilizarii totul.

    In mintea mea lucrurile sunt simple: daca e dragoste, nu'i nevoie de prea multe. Nici legi, nici filosofii, nici oranduiri, nici legi idioate. Daca nu, produci tot felul de mutatii minunate, din ce in ce mai perverse, mai bolnave, pe masura ce inaintam in timp, in timp ce societatea noastra sta sa cada in colaps.

    Popii de care intrebi sunt produsul societatii noastre. Ca orice om, nu sunt lipsiti de interese, si cred eu, doresc sa'si gaseasca un loc caldut in cadrul ei. In matrice poti fi orice, mai putin OM.
    Daca gasesti vreunul care sa caute sincer ADEVARUL, tare mi'e ca'l vei gasi modest si cu bun simt.

    Asta cred, in linii mari. :)

    RăspundețiȘtergere