29 octombrie 2011

Great Spirit, let me accept and see all things as equal.


"People are equal partners with the plants and animals, not their masters who exploit them." 

 --Haida Gwaii, Traditional Circle of Elders--
As human beings, we are not above anything nor are we below anything. Because of being equal, we need to discuss a little about the value of respect. Not just respect when it comes to human beings, but respect when it comes to everything. We are not masters over things; we are caretakers for the Great Spirit. We need to treat all things with respect.

8 comentarii:

  1. Atunci disprețul și ura caracteristică mizantropiei ar trebui să se extindă și asupra celorlalte animale?

    Sau să înțeleg că numele de utilizator și numele blogului nu mai sunt chiar de actualitate?

    Tare păcătos internetul ăsta. Greu m-am scăpat de adresa de mail făcută în liceu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut o perioada in care eram usor suparat pe mizeria oamenilor, insa incet mi'am schimbat optica. Acum ii urasc si mai tare. Glumesc. Nick'ul da bine. De ce sa'l schimb? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne feri! Eu nici pe departe nu ți-am zis să-l schimbi.

    Dacă îți place și zici că dă bine, e perfect.

    Doar că pe mine mă duce cu gândul la mizantropie, care mi se pare că poartă în ea ideea că omul e defect, cu care nu sunt de acord.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok. Cand treci p'acilea si vezi scris mare si lat "mizantropescu", gandeste'te ca'mi iubesc semenii, mai putin pe aia ce nu'i suport.

    Omul nu cred ca'i defect, ci ceea ce are in minte il face sa para. Sa luam exemplul lui Hitler. Hitler a fost un om ca toti oamenii. Iubitor si cald. Pe unii chiar i'a ars cu caldura lui. Problema lui era doar la cap.
    Intram in detalii? Sau credem in continuare ca omul n'are nici o problema ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "
      Omul nu cred ca'i defect, ci ceea ce are in minte il face sa para. Sa luam exemplul lui Hitler. Hitler a fost un om ca toti oamenii. Iubitor si cald. Pe unii chiar i'a ars cu caldura lui. Problema lui era doar la cap." :)) Foarte tare asta ;)

      Ștergere
  5. „Ok. Cand treci p'acilea si vezi scris mare si lat "mizantropescu", gandeste'te ca'mi iubesc semenii, mai putin pe aia ce nu'i suport.”

    OK. O să încerc să mă gândesc la asta. În caz de lipsă de comentarii pe viitor, să știi că nu am reușit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bai da uei: din greseala...nu esti tipu' care sta la tara undeva in Timis ? Ca si io's tot la tara si vreau sa ma mut ...si mai la tara. As avea niste intrebari. Se poate ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt... unul dintre tipii care stau la țară undeva în Timiș. M-aș mira să fiu singurul :)

    Răspund cu plăcere la întrebări. Dacă preferi un mediu mai privat, poți folosi formularul de contact de pe situl meu.

    RăspundețiȘtergere